مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

فرماندار تهران گفت: کمیته‌های امحای تبلیغات غیرقانونی انتخابات در ۲۰ منطقه شهر تهران مستقر شده‌اند و تا امروز دوشنبه ۲۸ بهمن گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی گزارش نشده است.

انتخابات مجلس

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، عیسی فرهادی در بیست و پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که با حضور شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در شهرستان ری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه تهران با ۳ هزار و ۸۱۰ شعبه اخذ رأی انتخابات برگزار خواهد شد.

فرهادی گفت: در شهر تهران ۳ هزار و ۴۷۷ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد  هزار و۴۱۳ نفر تأیید، ۱۵۹ نفر انصراف و بقیه رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۲۳ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند که با درخواست ۸۲ نفر موافقت شد و ۵۸ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از سایر شهرستان‌ها به تهران را داشتند که با درخواست ۳ نفر موافقت شد.

فرماندار تهران عنوان کرد: در شهر تهران ۴۹ هزار و ۸۱۲ نفر در شعب اخذ رأی امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و ۱۴ هزار نفر تأمین امنیت انتخابات را بر عهده‌ دارند و ۲۲ هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند. در مجموع با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 484825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha