گلر تیم ملی بانوان روایت عجیبی از مصدومیت خود دارد. زهرا خواجوی می‌گوید در جریان بازی شنیده شد که بازیکن حریف گفت جوری او را زدم که از جایش بلند نشود!

زهرا خواجوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، زهرا خواجوی که پس از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر فوتبال بانوان موفق شده بود خود را به عنوان رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران معرفی کند، این روزها درگیر مصدومیت شده است. او که پس از پنج دیدار پیاپی، در بازی اخیر برابر شهرداری سیرجان دروازه خود را باز شده دید می گوید: به هرحال فوتبال همین است. من در پنج بازی پیاپی گل نخوردم اما در این بازی موفق نشدم کلین شیت کنم. من هیچ وقت روی چیزی مانند رکورد حساب نمی کنم چرا که ممکن است به راحتی توسط شخص دیگری شکسته شود. بنابراین تمرکز بیش از حد روی آن باعث می شود تا از کار اصلی دور شوم. من باید یک دروازه بان مطمئن باشم و خب طبیعی است که یک دروازه بان هر چقدر هم که مطمئن باشد، ممکن است گل بخورد. 

وی درباره بازی اخیر تیم ادامه می دهد: در یک جمله باید بگویم آن روز، روز ما نبود. همه ما خیلی سعی کردیم تا بتوانیم تدابیر مربی را در زمین پیاده کنیم اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و بازی را باختیم. در روزی که بازی مهمی را می بریم و همگی در شیرینی پیروزی سهیم هستیم در روزهایی مانند امروز هم بعد از شکست همگی خود را سهیم می دانیم و تلاش می کنیم تا با فراموشی آن به بازی بعدی فکر کنیم.  

دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان درباره مصدومیت شدید خود در این دیدار نیز می گوید: متاسفانه در بازی هفته قبل در خوزستان آنقدر روی من خطا کردند و مخصوصا در موقعیت های تک به تک با استوک من را زدند که پس از بازی نمی توانستم به درستی راه بروم و اگر بگویم از درد دائما اشک می ریختم اغراق نکرده ام. خیلی خیلی متاسفم که بعضی ها فقط برای عقده گشایی پا به زمین فوتبال می گذارند و حاضرم قسم بخورم یکی از بازیکنان معتمد به من گفت که در جریان بازی از یکی از بازیکنان خوزستان شنید که می گفت جوری خواجوی را زدم که از زمین بلند نشود!  

وی در این باره ادامه می دهد: این بازیکنان با چه وجدانی می خواهند زندگی کنند؟ مگر تا چه زمانی می توانند بازی کنند؟ بعد از آن با این حجم از بی اخلاقی و بی معرفتی و بی وجدانی چه می کنند؟ به هرحال  خطاهای سنگینی که روی من شده بود باعث شد تا دکتر اجازه حضور در این بازی را به من ندهد اما شرایط سختی بود و باید به بازی می رسیدم و هرطور که شده خودم را  به بازی سیرجان رساندم که بازی مهمی هم بود اما در نهایت نتوانستیم به برتری برسیم.  

خواجوی درباره وضعیت فعلی خود می گوید: هرطور که بود بازی را به پایان رساندم تشخیص اولیه پزشک، کشیدگی رباط بود اما روز گذشته ام آر آی دادم و عصر امروز هم آن را به دکتر می رسانم تا درباره میزان مصدومیتم نظر نهایی داده شود. فعلا درد دارم و در انتظار آماده شدن عکسبرداری هستم.  

گلر تیم وچان کردستان درباره رسیدن به عنوان قهرمانی نیز گفت: اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگوییم که روی کاغذ قهرمانی برای ما تمام شده است و نمی توانیم به آن برسیم اما یک چیزی را باید در نظر باشیم و آن هم اینکه فوتبال خیلی غیرقابل پیش بینی است و ممکن است اتفاقاتی در آن بیفتد که با هیچ منطقی سازگار نیست. ما هم به این امید با قدرت کارمان را به پیش می بریم.  

وی حرف هایش را اینگونه پایان داد: هر دیداری که با شکست به پایان می رسد قطعا با اشتباهاتی همراه است و من هم از آن دسته از بازیکنان نیستم که بگویم بدون اشتباه بازی را باختیم. ما می دانیم که یک تیم هستیم و هر اتفاقی هم که بیفتد همگی در آن شریک هستیم.

کد خبر 484720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    اخه این همه ارایش و ورزش با هم جور در میاد؟