معاملات ارز در نخستین روز هفته حاکی از آن است که نرخ دلار و یورو و قیمت انواع سکه و طلا نسبت به چهارشنبه هفته قبل افزایش داشته است.

ارز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران امروز شنبه ۲۶ بهمن ماه قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، پنج میلیون و ۱۶۰ هزار تومان است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۲۸ هزار و ۶۴۶ تومان و ارزش هر اونس طلای جهانی ۱۵۸۴.۱۰ دلار است.

  • فاصله خرید و فروش دلار به ۴۰۰ تومان رسید

اما در معاملات ارزی امروز نرخ خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی حاکی از آن است که نرخ خرید هر دلار آمریکا ۱۳ هزار و ۴۵۰ و نرخ فروش این ارز نیز ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان است. همچنین خرید یورو ۱۴ هزار و ۸۵۰ و فروش آن نیز ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت دارد. بنابراین فاصله قیمتی خرید و فروش دلار به ۴۰۰ تومان رسیده و فاصله قیمتی خرید و فروش یورو نیز ۳۰۰ تومان نسبت به هفته قبل ثابت مانده است.

بانک‌ها هر دلار را از متقاضیان به نرخ ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان خریدند و نرخ خرید هر یورو را نیز ۱۴ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام کرده‌اند که این میزان نسبت به روز چهارشنبه به ترتیب ۳۵۰ و ۲۷۰ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 484448

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    اقای همتی خواب است!
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    0 0
    فاصله قیمتی خرید وفروش دلار یک فریب خوب برای عقب راندن خریدار ارز است یعنی خریدار پیش خودش بگه بانک یا صرافی قصد خرید نداره به همین دلیل قیمت خرید پایین گذاشته. وقتی پراید پنج میلیونی بشه هفتاد میلیون آپارتمان متری شش میلیون تومن بشه بیست ونه میلیون تومن پیش خودش میگه پس ارز وطلا هیچ افزایشی نسبت به غیر کالاها نکرده به سمت طلا وسکه حرکت میکنه سیاستهای مالی واقتصادی در کشور از بن غلطه هیچکس هم پاسخگو نیست اگر اقتصاد مریض نباشه هرروز یک قانون قفل وبست به اقتصاد نچسبونن امنیت سرمایه باشه کسی به سمت ارز وطلا ویا عده ای سرمایه ها را از کشور نمیبرن بانک مرکزی ویا سایر بخشها یک بخشنامه میدن تا شش ماه حداقل تغییر نمیدن اینجا شب میخوابه صبح بخشنامه میده همین باعث میشه اقتصاد و هربخشی به استرس وتلاتم بیفته