یک فیلم کوتاه از حضور مهاجم ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس همراه با سه همبازی خود در کلوب شبانه در اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی بریتانیا دست به دست می‌شود.

جهانبخش

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از سان، علیرضا جهانبخش مهاجم تیم فوتبال برایتون انگلیس به تازگی در یک کلوب شبانه در کشور اسپانیا به همراه سه نفر از هم‌تیمی‌های خود در حال باد کردن بادکنک دیده شده است.

محتوای داخل این بادکنک‌ها هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود اکسید نیتروژن یا همان گاز خنده‌آور است. با این حال، باشگاه برایتون انگلیس برای آگاهی از ریز جزئیات حضور بازیکنانش در این کلوب شبانه و گازی که استنشاق کرده‌اند، تحقیقات را آغاز کرده است.

بر اساس آنچه در خبر سان آمده، بازیکنان برایتون به دلیل نداشتن حتی یک برد در لیگ برتر انگلیس در سال 2020 بسیار تحت فشار هواداران هستند و انتشار یک فیلم کوتاه از خوشگذرانی چهار نفر آنها در اسپانیا می‌تواند این فشار را بیش از پیش کند.

در فیلم هویت سه بازیکن دیگر جز جهانبخش شناسایی شده است؛ پاسکال گراس، شین دافی و لیاندرو تروسار. ضمن اینکه جهانبخش کنار یک زن ناشناس نشسته و به نظر می‌رسد پایپ استعمال شیشه هم روی میز مقابل بازیکنان برایتون وجود دارد. فیلم کوتاه مربوط به این خبر به دلیل ملاحظه‌های اخلاقی (پوشش نامناسب دو زن) قابل انتشار نیست.

کد خبر 484102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha