کرک داگلاس که هفته گذشته در ۱۰۳ سالگی از دنیا رفت، پیش از مرگ حمایت خود را از مایکل بلومبرگ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده بود.

كرك داگلاس و مايك بلومبرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، مایکل داگلاس شنبه گذشته چند روز پس از مرگ پدر خود در کارزار تبلیغاتی بلومبرگ در مدیسن در ویسکانسین حضور یافت؛ رویدادی که تصاویر آن به تازگی در صفحه میلیاردر سرشناس آمریکایی منتشر شده است. داگلاس پسر در این برنامه ابتدا از همه مردم بابت دعاها و آرزوهایشان برای پدر خود تشکر کرد و خیلی زود موضوع را به دنیای سیاست کشاند.

بازیگر سرشناس هالیوودی سپس با اشاره به اینکه پیش از مرگ از پدرش شنیده بود بلومبرگ را نامزد شایسته انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا می‌داند، افزود: «نمی‌دانم داشت با من شوخی می‌کرد یا نه اما در آخرین روزهای زندگی روی تخت بیمارستان از من خواست نزدیکش شوم. من گوشم را نزدیک دهانش بردم و شنیدم که گفت مایک می‌تونه کار رو تموم کنه.»

هواداران بلومبرگ که در این برنامه تبلیغاتی در مدیسن حضور داشتند، با شنیدن این جمله از مایکل داگلاس فریاد خوشحالی سر دادند. شهردار پیشین نیویورک یکی از ۱۱ نامزد حزب دموکرات است که برای ورود به عرصه رقابت با دانلد ترامپ تلاش می‌کند. در دو انتخابات درون‌حزبی، برنی سندرز از ۱۰ نامزد دیگر پیشی گرفته است.

کد خبر 483952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha