مراسم چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور گسترده مردم برگزار شد.

تصاویر راهپیمایان 22 بهمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار  قاسم سلیمانی مصادف شده، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت، با حضور گسترده مردم در تهران از ساعت ۹ صبح امروز همزمان با ۵۲۰۰ نقطه دیگر در کشور برگزار شد، آغاز شد و با قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهور پایان یافت.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام جمهوری اسلامی به ۴۱ سالگی، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند. در حاشیه این مراسم مردم بر روی پارچه‌ای بزرگ دلنوشته‌های خود را برای شهید سردار سلیمانی می‌نوشتند.

همچنین پلاکاردهایی در حمایت از سردار سلیمانی در دستان مردم بود. برخی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان "در بهار آزادی جای سلیمانی خالی" یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند. مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران پرچمِ متحد کشورهای جبهه مقاومت را در دستان خود حمل می‌کردند.

به گزارش ایسنا، مردم با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش"، "حیدر حیدر"، "علی ولی‌الله حیدر" و ... راهپیمایی خود را ادامه دادند.

حضور گسترده اقشار گوناگون مردم از سنین مختلف در سرمای شدید هوای تهران از نکات جالب توجه این راهپیمایی بود.

نصب پیکسل‌های سردار سلیمانی توسط راهپیمایان، حمل نمادین تابوت سربازان آمریکا و رژیم صهیونیستی، لگدکوب کردن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی، برگزاری نمادین دادگاه جنایتکاران جنگی محور عبری-عربی-غربی و گرامیداشت شهدای هسته‌ای از حاشیه‌های برگزاری این مراسم بود.

در این مراسم تعدادی از جوانان با در دست داشتن عکس‌هایی از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران، همبستگی خود را با این نیرو و فرمانده آن اعلام کردند.

پلاکاردهایی با عنوان "ما همه قاسم سلیمانی هستیم"، مقاومت قرن بزرگ‌تر از معامله قرن"، مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... در دستان مردم دیده می‌شد.

همچنین ماکت موشک‌های ایرانی مزین به نام شهدای هسته‌ای و مقاومت در حاشیه این مراسم به نمایش در آمد. در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی، بخشی از دستاوردها و تسلیحات صنعت دفاعی کشور را به نمایش گذاشت. از جمله تجهیزات به نمایش درآمده در این غرفه بمب‌های هوشمند و هدایت دقیق قائم، بمب‌های هدایت‌شونده یاسین و بالابان و راکت‌های فجر-۵ بود.

بیش از ۱۵۰۰ غرفه و  چندین کیلومتر امکانات صوتی در مسیر راهپیمایی امسال فعال بود و هزاران دانش‌آموز در غرفه‌ها و مسیر راهپیمایی‌کنندگان سرود اجرا کردند. همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم توسط بالگرد گلباران شدند.

بیش از شش هزار خبرنگار داخلی و خارجی مراسم امسال را پوشش دادند که بیش از سه هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی در تهران حضور داشتند. حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی و عربی داشت. در این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ از سوی  سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در شش بند قرائت شد. انجام تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی کاندیداها و جناح‌های سیاسی پیش از آغاز فرصت تبلیغات انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی از نکات حاشیه‌ای این مراسم بود. مسئولان و مقامات کشوری و لشگری هم همراه مردم در راهپیمایی گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

همچنین اندیشمندان و علاقه‌مندان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت از سایر کشورها نیز در این مراسم حضور داشتند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، قاضی مسعودی، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و ... از جمله مقامات حاضر در این مراسم بودند.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و  بیش از ۵۲۰۰ نقطه در کشور  با شعار محوری "حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها" با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد. حسن روحانی رئیس‌جمهور سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران بود. همچنین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قصاییه در مراسم ۲۲ بهمن مشهد سخنرانی کرد.

  • سران کشورهای جهان سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفتند

تعدادی از سران کشورهای مختلف جهان در پیام‌های جداگانه‌ای، چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند. به گزارش ایرنا جمعی از سران کشورهای مختلف جهان در پیام‌های جداگانه به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به دولت  و ملت شریف ایران تبریک گفتند. پادشاهان کشورهای بلژیک و اسپانیا، نخست وزیران کشورهای عراق و تایلند،  فرماندار کل استرالیا و روسای جمهور کشورهای فیلیپین، قزاقستان، قرقیزستان، الجزایر، تونس، آلمان، کرواسی، روسیه، چین، ایتالیا، افغانستان، لبنان و تاجیکستان این پیام‌های تبریک را صادر کردند.

  • بازتاب راهپیمایی امروز در رسانه های خارجی 

خبرگزاری فرانسه با اشاره به راهپیمایی گسترده مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشته است که این حضور انبوه نمایش اتحاد ایرانی‌ها همزمان با تشدید تنش با آمریکا بود. به گزارش  فارس، روز سه‌شنبه خبرگزاری فرانسه هم مانند بسیاری دیگر از رسانه‌های جهان به پوشش مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و نوشت که این راهپیمایی جلوه اتحاد ایرانی‌ها در برابر آمریکا بود. 

این خبرگزاری نوشته است: «هزاران نفر از ایرانی‌ها روز سه‌شنبه در نمایشی از اتحاد همزمان با تنش‌های اوج‌گرفته با ایالات متحده، برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی تجمع کردند.»

این رسانه اشاره کرده است که حاضران در این راهپیمایی تصاویر امام خمینی (ره)، پرچم‌های ایران و دست‌نوشته‌هایی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «تا آخر ایستاده‌ایم» به دست داشتند.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود به تحولات یک سال گذشته در ایران از جمله ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست آمریکا، پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به این اقدام تروریستی و همچنین انتخابات پیش رو در ایران اشاره کرده است. گزارش خبرگزاری فرانسه در چندین رسانه دیگر از جمله شبکه «فرانس ۲۴» و شبکه صهیونیستی «آی ۲۴» هم بازتاب یافته است. علاوه بر این رسانه‌ها، امروز شبکه‌های روسی، روزنامه «واشنگتن‌پست»، خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، خبرگزاری «رویترز» و ده‌ها پایگاه خبری دیگری هم به انتشار خبر و گزارش در مورد این مراسم پرداخته‌اند. 

  • آسوشیتدپرس: ایرانی‌ها همزمان با تنش با آمریکا در سرتاسر کشور پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در واکنش به حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت: «ایرانی‌ها سالگرد انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ را گرامی داشتند».

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» روز سه‌شنبه همزمان با برگزاری راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت همزمان با تشدید تنش‌ها میان آمریکا و ایران، ایرانی‌ها در سرتاسر کشور به خیابان آمده و پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.در گزارش این رسانه آمریکایی آمده است: «ایرانی‌ها روز سه‌شنبه با حضور در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها در سراسر این کشور، تجمعات و جشن‌های سراسری به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار کردند».

آسوشیتدپرس افزود: «مراسم‌های سالگرد امسال، در بحبوحه تنش‌های بی‌سابقه بین تهران و واشنگتن برگزار شده است. تنش‌ها بعد از آنکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ایالات متحده را از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی به شدت افزایش یافته است».این رسانه در گزارش خود به حمله تلافی جویانه ایران به مواضع ارتش آمریکا در عراق اشاره کرده است؛ حمله‌ای که در واکنش به حمله تروریستی واشنگتن در بغداد و شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» انجام شد.

  • المیادین: حضور مردم در بارش برف در سالروز انقلاب، اثبات دروغ اجباری بودن حضورشان است

شبکه خبری المیادین که در حال پوشش ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شرایط برفی واکنش نشان داد. المیادین در گزارش خود که گفت، مردم ایران از بزرگ و کوچک، سالخورده و جوان در این راهپیمایی حضور دارند، به این فضای سرد و شرایط جوی در رشت واکنش نشان داد. وفا سرایا مجری المیادین در استودیو تهران به تصاویر مردم حاضر در راهپیمایی رشت اشاره کرد که زیر بارش تقریبا شدید برف در خیابان حاضر شده‌اند و گفت، همین حضور با این وضعیت، نشان دهنده دروغ کسانی است که می‌گویند، مردم ایران را بالاجبار به این مراسم‌ها می‌آورند.

  • رویترز: ایرانی‌ها در اوج تنش‌ها با آمریکا، سالگرد انقلاب را گرامی داشتند

خبرگزاری رویترز در گزارش خود درباره راهپیمایی 22 بهمن در ایران به رغم تنش‌های این کشور با آمریکا، شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و همچنین تصاویر موشک‌های ایرانی را برجسته کرده است.

این رسانه انگلیسی، در گزارش خود درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نوشت: «به رغم تشدید تنش‌ها با ایالات متحده، ده‌ها هزار ایرانی امروز (سه‌شنبه) در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها حضور یافتند تا چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیرند».

رویترز در این گزارش راهپیمایی مردم در تهران، مشهد، اهواز، کرمان و برخی دیگر از شهرها اشاره و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و پلاکاردهای آنها را برجسته کرده است.

رویترز همانند خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس»  در بخشی از گزارش خود درباره سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به حمله تروریستی ۱۳ دی ماه آمریکایی‌ها و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد.

در گزارش آمده است: «بعد از حمله پهپادی سوم ژانویه ایالات متحده در بغداد و کشتن قاسم سلیمانی فرمانده ارشد نظامی ایران، این کشور ماه گذشته تقریبا به یک جنگ تمام عیار با ایالات متحده نزدیک شده بود و این حمله سبب شد که ایران چند روز بعد، به حملات موشکی علیه پایگاه نظامی آمریکا در عراق دست بزند».

رویترز می‌نویسد: «تنش‌ها (بین آمریکا و ایران) بعد از خارج کردن ایالات متحده از توافق چند جانبه هسته‌ای با ایران توسط دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ و بازگرداندن تحریم‌ها شدت گرفت، اقدامی که به منظور اعمال فشار بر تهران به منظور مذاکره کردن درباره برنامه موشک بالستیک این کشور و همچنین پیوندهایش با گروه‌های نیابتی در منطقه صورت گرفت». این رسانه غربی در پایان این گزارش، به بخش‌هایی از مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمل تصاویر موشک‌های ایران در دستان راهپیمایان اشاره کرده است.

  • روسیا الیوم: مردم ایران با «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سالروز انقلاب را جشن گرفتند

پایگاه خبری روسیا الیوم نوشت مردم شهرهای مختلف ایران امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را با حضور در راهپیمایی‌هایی که در آن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را حمل می‌کردند، جشن گرفتند.

روسیا الیوم نوشت: جشن های امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با تشدید تنش میان این کشور با آمریکا از زمان خروج واشنگتن از توافق هسته ای با تهران در سال ۲۰۱۸ و تحریم‌های تحمیلی آمریکا علیه ایران  با هدف اعمال فشار بر این کشور برای مذاکره بر سر برنامه موشک‌های بالستیک آن همزمان شده است و این در حالی است که ایران برخی از این موشک‌ها را در  چارچوب برنامه‌های مناسبتی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خود به نمایش گذاشت.

  • القدس العربی: مردم ایران، با وجود سرما، راهپیمایی گسترده‌ای کردند

یک روزنامه عربی فرامنطقه‌ای تظاهرات مردم ایران به مناسبت یوم الله 22 بهمن را بسیار گسترده توصیف و تصاویری از این تظاهرات منتشر کرد. روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی» در وبسایت خود گزارش داد که از صبح امروز، «راهپیمایی‌های گسترده‌ای به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در گوشه‌ و کنار ایران برگزار شد».این روزنامه خبر داد که این راهیپمایی‌های گسترده در وضعیتی صورت می‌گیرد که ایران «با وضع اقتصادی دشوار و فشارهای خارجی روزافزون» مواجه است.القدس العربی در عین حال اذعان کرد که «این مشارکت گسترده، علی‌رغم موج سرمای بسیار شدیدی است که کشور [ایران] شاهد آن است».

این روزنامه تصاویر زیر را از این تظاهرات میلیونی مردمی منتشر کرده است:

  • قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸

قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران قرائت شد.

 متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ به این شرح است: 

بسم الله الرحمان الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

(قرآن کریم، سوره محمد، آیه ۷)

یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت‌الله بر جهان، برافراشته‌ شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، یوم‌الله ۲۲ بهمن روز موعود عزّت‌طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر سر اهداف، اصول و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و عزم همگانی برای صیانت و پاسداشت این آرمان‌ها و راهپیمایی پرشور و تماشایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکی از بهترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی، مظهر عظمت ملت و اقتدار ملی، میعادگاه حاج قاسم سلیمانی‌های ایران برای ادامه راه عزّت‌آفرین سردار دل‌ها و پرچمداری جبهه مقاومت در منطقه.

و اینک ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، با حمد و سپاس ذات اقدس احدیّت جلّ و علا، به پاس این توفیق الهی و درود به روح پرفتوح احیاگر اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم)  حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و ارواح طیبه شهدا،بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام، شهید ابومهدی المهندس، با بانگ رسای توحیدی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر  و فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و انگلیس  اعلام می‌نماییم:

۱- ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مَنیع نهضت الهی امام راحل عظیم‌الشأن(قدس الله نفسه الزکیه) و تجدید عهد و بیعت با مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)،ایمان و غیرت دینی، انقلابی‌گری، ولایتمداری، مقاومت، حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق عملی مفاد بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامی را موجب تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی و عزّت و کرامت روزافزون ایران اسلامی می دانیم.

۲- عزم جدّی برای انتقام سخت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی ‌المهندس و یاران همرزم‌شان از شیطان بزرگ آمریکای تروریست را مطالبه همگان دانسته و با آمادگی کامل برای هر نوع مقاومت و جانفشانی در این طریق الهی و هشدار قاطع به جنایت پیشگان آمریکایی ـ صهیونیستی، اعلام می نماییم تا اخراج کامل اشغالگران مفسده‌ برانگیز آمریکایی از منطقه غرب آسیا و محو رژیم جعلی کودک کش از پای نخواهیم نشست.

۳- نقض عهد پی در پی و خروج یک‌جانبه و مستکبرانه از معاهدات بین‌المللی از جمله توافقنامه برجام، گواه مستدل و منطقی بر چرایی بی‌اعتمادی مطلق به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانان اروپایی آن بوده و اقدام ننگین رئیس جمهور پست و حقیر ایالات متحده در ترور ناجوانمردانه سرداران بزرگ جبهه مقاومت را اثبات‌کننده تروریست دولتی بودن هیأت حاکمه‌ ام‌الفساد قرن، آمریکا دانسته، هر نوع زمزمه شوم و ذلت‌بار مذاکره با مصداق اتمّ استکبار، قاتل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دشمن شماره یک بشریت و دلبستن به بیگانگان را شدیدا محکوم می نمائیم.

۴- توطئه احمقانه و خبیثانه آمریکایی ـ صهیونیستی موسوم به «معامله ننگین قرن» که به توفیق الهی و مقاومت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از هم اکنون به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد  و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ قبل از مرگ ترامپ خواهد مُرد را محکوم و تداوم حمایت همه‌جانبه از جبهه با صلابت مقاومت اسلامی، خاصه مردم ستمدیده و شجاع فلسطین و آرمان قدس شریف تا محو کامل رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را خواهانیم.

۵- برگزاری انتخابات پرشور را مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملّی و مصداق عینیِ جمهوریت نظام مقدس اسلامی دانسته، تمامی هم‌میهنان بصیر و دشمن‌شناس واجد شرایط رای را به هوشیاری در برابر سیاه‌نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با ویژگی تدیّن، انقلابی گری، ولایتمداری، تفکر بسیجی و جهادی، ضدفساد و خادم صدیق مردم و نظام دینی بودن از بین نامزدها را با هدف عمل به وظیفة شرعی، انقلابی و ملّی در مقطع حساس کنونی، و تشکیل مجلس قوی لازمه تقویت مؤلفه های قدرت نظام اسلامی ، حل اساسی مشکلات و عبور عزتمندانه از این پیچ تاریخی دعوت می نماییم.

۶- هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همت جهادی و اهتمام جدی مسئولین برای پاسخگویی صادقانه و عملی به مطالبات به حق مردم به‌ویژه در زمینه اشتغال، ازدواج جوانان، معیشت، مبارزه با تورم و گرانی افسارگریخته، تحقق عینی اقتصاد مقاومتی با رونق تولید، ایستادگی و مقاومت شجاعانه در برابر نظام سلطه و پرهیز مطلق مقامات کشوری به ویژه دولتمردان از هر نوع حاشیه‌سازی را مصرانه خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

کد خبر 483769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha