مجیدی در بازی پیش از داربی برابر نفت مسجدسلیمان به بازیکنانی نظیر قائدی و غفوری استراحت داد اما زمانی که بازی برای این تیم گره خورد، مجبور به میدان فرستادن دو ستاره تیمش شد.

مهدی قائدی

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در حالی امروز و تا ساعاتی دیگر به مصاف الشرطه خواهد رفت که برخی اخبار از تغییرات گسترده در ترکیب این تیم از سوی فرهاد مجیدی خبر می‌دهد. طبق شنیده ها از تمرینات این تیم گویا مجیدی در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد تا به برخی از بازیکنان اصلی تیم خود استراحت دهد. تصمیمی که اگر عملی شود کمی عجیب به نظر می‌رسد.

احتمال نیمکت‌نشینی وریا غفوری و همینطور مسعود ریگی در این بازی وجود دارد اما مهم ترین تغییر احتمالا در خط حمله استقلال خواهد بود جایی که قرار است مرتضی تبریزی جایگزین مهدی قائدی شود و در غیاب دیاباته همراه با ارسلان مطهری زوج خط حمله استقلال را تشکیل دهد. استقلال در این فصل نشان داده تا حدود زیادی وابسته به حضور دیاباته و مهدی قائدی است و غیبت هر دوبازیکن ممکن است برای این تیم مشکل‌ساز شود.

مجیدی  در بازی پیش از داربی برابر نفت مسجدسلیمان به بازیکنانی نظیر قائدی و غفوری استراحت داد اما زمانی که بازی برای این تیم گره خورد، مجبور به میدان فرستادن دو ستاره تیمش شد. باید دید در صورتی که استقلال با این تغییرات در بازی امشب به میدان برود چه تاثیری روی روند حرکتی این تیم ایجاد خواهد شد.  دیدار برابر الشرطه با توجه به حضور تیم‌های مدعی چون الاهلی عربستان و الوحده امارات برای استقلال به لحاظ کسب امتیاز حساسیت ویژه‌ای دارد. باید دید در نهایت مجیدی با چه ترکیبی تیم خود را راهی میدان خواهد کرد.

کد خبر 483633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha