مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

استاندار تهران گفت: همزمان با دهه فجر تعداد ۱۴۷ طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و تفریحی با ۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح ساختمان جدید تأمین اجتماعی حسن‌آباد فشافویه شهرستان ری اظهار کرد: سرفصل خدمات تأمین اجتماعی باید افزایش رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: امسال در شهرستان ری شاهد افتتاح حجم عظیمی از طرح‌ها بودیم که بیش از ۸ ماه دچار رکود شده بود و با پیگیری‌های فرماندار ویژه این شهرستان از بدو انتصاب در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران گفت: سالیان گذشته در ۲ حوزه مسئولیت و سلامت اجتماعی غفلت کردیم، در صورتی‌که این‌ ۲ مؤلفه از مهم‌ترین بخش‌های افزایش رضایت مردم به شمار می‌رود.

هم‌زمان با نهمین روز ایام‌الله دهه مبارک فجر، ساختمان جدید تأمین اجتماعی حسن‌آباد فشافویه به مساحت ۳  هزار و ۱۱۷ مترمربع در  ۳ طبقه و با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان ری افتتاح شد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک‌میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع‌ شده که دارای ۵ شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیام دشت و حسن‌آباد و ۴ بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه‌نو است.

کد خبر 483370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha