سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز چهارشنبه دمای هوا در غالب مناطق کشور بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش پیدا می‌کند.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از یکشنبه بارش برف و باران در شمال‌غرب، غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی ادامه خواهد داشت و به تدریج با حرکت سامانه بارشی به سمت مرکز و شرق کشور، برای سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش برف و باران و وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: روز دوشنبه بارش برف و وزش باد در شمال‌غرب و برخی نقاط غرب و سواحل دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و شمال‌شرق ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، تا چهارشنبه دمای هوا در غالب مناطق کشور بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش پیدا می‌کند. دریای خزر یکشنبه و دوشنبه و خلیج‌فارس یکشنبه به سبب وزش باد شدید، مواج خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: هوای تهران روز یکشنبه قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید، روز دوشنبه نیمه ابری همراه با مه رقیق به تدریج ابری، اوایل شب بارش باران و برف، گاهی وزش باد و به تدریج کاهش دما پیش‌بینی شده و روز سه‌شنبه ابری و مه‌آلود، همراه با بارش برف، در بعدازظهر وزش باد و در اواخر وقت، کاهش ابر و کاهش دما اعلام شده است.

وی افزود: تا روز سه‌شنبه پایین‌ترین دمای هوای پایتخت به منفی ۵ درجه خواهد رسید. همچنین شهرکرد روز سه‌شنبه در سردترین ساعات، دمای منفی ۱۳ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 483291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha