یک فعال سیاسی اظهارکرد که جناح اصلاح‌طلب سهمی در مجلس آینده نخواهند داشت.

انتخابات مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی صوفی با این اعتقاد که از یک نظر نتیجه انتخابات پیش رو کاملا مشخص است، افزود: به لحاظ جناحی نتیجه انتخابات مشخص است. جناح اصلاح‌طلب سهمی در مجلس آینده نخواهند داشت، چون کاندیدایی ندارند که لیستی ارائه دهند و جریان اصولگرایی مجلس را به دست می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طیف قالیباف توانایی تشکیل یک جناح سیاسی سوم را در عرصه سیاسی کشور دارد گفت: خیر، حکم کلی جامعه نسبت به اصولگرایان،‌ با توجه به عملکردشان در سه دوره مجلس هفتم تا نهم و دو دوره ریاست جمهوری مشخص است. مردم فرقی بین اصولگرایان نمی گذارند.

صوفی در ارتباط با علت کنارگیری اصلاح‌طلبان از ارایه لیست انتخاباتی در  تهران نیز گفت:  آن‌هایی که باید در مجلس دهم منشاء اثر می‌شدند و مردم را از بحران‌های که با آن روبه‌رو هستند، نجات می‌دادند و شاخص ‌های اقتصادی را مثبت می کردند این توفیق را حاصل نکردند،لذا متاسفانه خود به خود توانایی سایر اصلاح‌طلبان در پیش‌برد امور از بین رفت.

وی در پایان گفت: اصلاح طلبان باید برخورد مناسبی از خود نشان می‌دادند. همه کاندیداهایشان رد صلاحیت شده و در تهران با حضور چند نماینده به خاطر عملکردشان ضعف نشان دادند.  اگر شاخص ترین چهره ها هم می آمدند باز امید جلب اعتماد مردم بالا نبود. اصلاح طلبان بیخودی به مردم آدرس غلط ندادند. شورای اصلاح‌طلبان موضع حقیقی‌اش را بیان کرد.

کد خبر 483009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha