استقلال بعد از اینکه از دفاع خوب رد شد و به گل رسید موقعیت دیگری نداشت. ما توانستیم با پاس‌های زیاد حریف را عقب ببریم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم

یحیی گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گلمحمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس را مستحق برد در داربی دانست. او که حتی بعد از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش سعی در تهییج بازیکنان برای رسیدن به گل برتری داشت بعد از بازی گفت که در نیمه دوم کاملا با تفکر بردن به میدان آمده بود.

«همان طور که دیدید بازی جذابی بود و هواداران دو تیم از بازی لذت بردند. در هر صورت نیمه اول می شود گفت پایاپای بود و موقعیت خوبی در دروازه‌ها به وجود امد اما نیمه دوم تمام تمام هدف ما کسب 3 امتیاز بود.

وی افزود: خوب شروع کردیم. استقلال بعد از اینکه از دفاع خوب رد شد و به گل رسید موقعیت دیگری نداشت. ما توانستیم با پاس‌های زیاد حریف را عقب ببریم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخر جنگیدند و تسلیم نشدند. این برای تیم ما مهم بود. 

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست به گل‌های بیشتری دست یابد، خاطرنشان کرد: زمانی که به گل دوم رسیدیم می‌توانستیم حتی از روی ضربه ایستگاهی به گل دیگری دست پیدا کنیم. در مجموع بازی راضی کننده بود. ایراداتی هست که باید برطرف شود. فشردگی مسابقات کار را برای رفع مشکلات سخت می‌کند.» 

رمربی پرسپولیس در واکنش به عملکرد دو مدافع کناری قرمزها در این دیدار، بیان کرد: مهدی شیری روز خیلی خوبی داشت. صحنه گل را هنوز ندیدم و تنها در جریان بازی مشاهده کردم اما او در حمله خوب کار کرد و گل اول نیز روی بازیسازی خوب او بود. انتظار دارم مدافعان کناری در حمله بیشتر شرکت کنند. سمت راست ما فعال بود اما سمت چپ ما کمتر نفوذ کرد و با حضور محمد نادری، او توانست از سمت چپ ما فشار بیشتری ایجاد کند. باید بیشتر کار کنیم و بیشتر وقت بگذاریم.

او در ادامه درباره عملکرد استوکس گفت: او از شرایط آمادگی دور است. در این چند روز فشرده تمرین کرد و چند هفته کار دارد تا به فرم خوب خود برسد. او بازی به بازی و تمرین به تمرین بهتر می شود و در آینده به ما کمک می کند.


سرمربی قرمزها درباره مشکل این تیم در خلق موقعیت بعد از دریافت گل دوم، تصریح کرد: بعد از اینکه استقلال گل دوم را به ثمر رساند، اتوبوسی دفاع کرد و این موضوع کار را برای همه سخت می کند. برای گردش توپ و رسیدن به فضای کنار، باید صبر و حوصله می داشتیم و کار ما در این دیدار سخت بود اما به این فضای کنار دست پیدا کردیم. روی گل دوم نیز همین اتفاق افتاد و از فضا استفاده کردیم و به گل دوم رسیدیم. عملکرد تیمی در کل با وجود دفاع حریف، راضی کننده بود. انتظار خلق موقعیت زیاد انتظار زیادی است.


گل محمدی درباره ضعف بازیسازی این تیم در غیبت رسن، اظهار کرد: گردش توپ ما بد نبود و در بازیسازی نیز خوب فشار می آوردیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم. فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و آنها یک توپ در نیمه دوم داشتند که گل شد.


او در پایان درباره حضور اسکوچیچ اضافه کرد: به فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ تبریک می گویم. ایشان مربی شناخته شده ای است و فوتبال ما را می شناسد. هر فردی که انتخاب می شود، چه ایرانی و چه خارجی، او را کمک می کنیم تا تیم ملی را به جایگاه خوب برساند.


سرمربی پرسپولیس درباره علت تعویض کامیابی نیا گفت: تعویض کمال برای هجومی کردن تیم بود. رسن یک خط جلوتر بازی کرد و نوراللهی جلوی دفاع بازی کرد. با حضور رسن تغییر سیستم دادیم؛ کمال در مجموع بازی خوبی انجام داد. از علیپور نیز باید تشکر کنم.


وی در پایان صحبت های خود بیان کرد: او در این دیدارها گل، پاس گل و خطای منتج به گل و البته کسب چند موقعیت خوب دارد. باید اینجا از او حمایت کنم. در هفته گذشته فضای خوبی نبود و می خواهم تاکید کنم که او کار خود را خوب انجام می دهد.

کد خبر 482848

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha