مهدی طائب گفت: بی‌گدار به آب زدن و خروج از برجام خسارتی محض برای ایران خواهد بود و نباید اجازه دهیم که طبق خواسته امریکا و غربی‎ها ایران این توافق بین‌المللی را ترک کند.

طائب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، فرمانده قرارگاه عمار روز دوشنبه ۱۴ بهمن در نشست شاخصه‌های «مجلس تراز اسلامی در انقلاب اسلامی» در مدرسه معصومیه قم گفت: ما نباید بگذاریم امریکا در بازی برجام پیروز شود و ایران مجبور به خروج از آن شود.

وی اضافه کرد: ادامه حضور در برجام ضرری برای ایران ندارد اما خروج از آن در شرایط کنونی برای منافع ملی و سوء استفاده‌های رسانه‌ای سرشار از خسارت است.

طائب با اشاره به مصاحبه اخیر وزیر خارجه ایران با نشریه آلمانی «اشپیگل» افزود: مذاکره و همکاری با امریکا اگر بر اساس توافقات ۱+۵ باشد ممکن است اما مذاکره در قالب برجام دو و مسائل جدید غیرممکن است.

وی گفت: اگر امریکا به تعهدات برجامی خود بازگردد امکان ادامه تعامل در قالب گروه اقدام مشترک ۱+۵ مسیر تعامل و مذاکره مانند سابق فراهم است.

فرمانده قرارگاه عمار در ادامه عنوان کرد: دولت فعلی موفقیت‌هایی را برای انقلاب رقم زده که یکی از این مسائل افزایش مشارکت‌های مردمی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بود.

وی ادامه داد: در صورتی که چنین مسأله‌ای در کشور وجود نداشت ۳۵ میلیون جمعیت سال ۹۶ پای صندوق‌های رأی حاضر نمی‌شدند.

طائب اضافه کرد: وزرای دولت کنونی فرزندان انقلاب بوده و ارتباط مطلوبی با رئیس جمهوری دارند در حالی که در دولت دهم، رئیس جمهوری وقت وزرای کابینه خودش را له می‌کرد.

فرمانده قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بحرانی در کشور وجود ندارد و دولت بخوبی مسائل را کنترل کرده است.

طائب اضافه کرد: در این شرایط برخی زمزمه‌ها در عزل رئیس جمهوری به هیچ عنوان جایگاه نداشته و این دولت باید تا سال ۱۴۰۰ روی کار باشد.

طائب همچنین تصریح کرد: اینکه این روزها برخی مدعی خروج از «ان پی تی» هستند، سخن بی منطقی است، معنی این سخن ساخت بمب اتم است که نتیجه آن ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت می‌باشد.

کد خبر 482270

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    3 0
    ان شاء الله این کینه ای که از احمدی نژاد دارید گریبانتان را بگیرد و ملت آرامش را به خود ببینند
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    2 0
    آیا بحرانی در کشور وجود ندارد؟ ایشان بیطرفانه صحبت نمیکند و لق لقه ی زبان دولت قبل دولت قبل دارند
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    لطفا بفرمایید برجام تا الان چه منفعتی برا ایران داشته که حالا با خروج ازش این منافع قطع بشه؟؟