اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای در پی‌ انتشار تصویر ضرب و شتم یک پسر بچه در برخی رسانه‌ها و به ویژه در فضای مجازی، اعلام کرد: صحت و سقم موضوع در دست بررسی است.  

ضرب و شتم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ، متن اطلاعیه‌ روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص ضرب و شتم دانش آموز یکی از مدارس استان به شرح زیر است: 

موضوع ضرب و شتم یا هر گونه تنبیه بدنی به هر دلیل و به انحاء مختلف تخلف بوده و این بحث بارها در جلسات مختلف تاکید و طی بخشنامه‌های مکرر به مراکز آموزشی و پرورشی استان ابلاغ شده است و به هیچ وجه این قبیل مسائل قابل قبول نیست.  

اما در خصوص فیلم و عکس منتشر شده در فضای مجازی که به اذعان تعدادی از اصحاب محترم رسانه مربوط به یک دانش آموز بوده و گویا از سوی مدیر یا ناظم مورد ضرب و شتم قرار گرفته شده است؛ بدینوسیله جهت روشن شدن موضوع و تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد: صحت و سقم موضوع در دست بررسی است و در صورتی که صحت موضوع مربوط به مدارس استان یا مدرسه مذکور باشد با متخلف طبق مقررات، برخورد قانونی انجام خواهد شد.  

بنابراین از عموم همشهریان و اصحاب محترم رسانه استدعا دارد صحت و سقم اخبار را از تنها منبع موثق رویدادهای آموزش و پرورش و از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی پیگیری کنند.  

کد خبر 482136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha