مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد در این استان آماده افتتاح است که در دهه فجر واگذار خواهد شد.

خانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، احمد لطفی دوشنبه ۱۴ بهمن در بندر گناوه افزود: طبق تفاهم‌نامه مشترک با استاندار بوشهر احداث یک‌هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که ۵۰۰ واحد آن در آذرماه امسال با حضور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور واگذار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در دهه فجر آماده تحویل است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال در حوزه مسکن دو کار بزرگ در سراسر استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت که دراین‌ارتباط عملیات اجرایی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شد و شهرستان گناوه بیشترین سهم را دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: احداث این واحدها طبق تفاهم‌نامه‌ مشترک منعقدشده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استانداری بوشهر اجرایی شده است که بخشی از آن در آذرماه واگذار، بخش دیگر در ایام‌الله مبارک فجر و هفته احسان و نیکوکاری تحویل خواهد شد.

لطفی افزود: رونمایی از ۲ هزار طرح اشتغال‌زا از دیگر طرح‌های مهم کمیته امداد استان بوشهر در دهه فجر امسال است.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: کمیته امداد به‌عنوان مولود انقلاب گام‌های مؤثری در راستای خدمت به مردم در طول ۴۱ سال از عمر باشکوه این شجره طیبه برداشت‌هاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: یکی از کارهای مهم این نهاد در این استان اجرایی شدن بیش از ۲ هزار طرح اشتغال‌زایی در حوزه‌های فردی، کارفرمایی و کاریابی است.

لطفی ادامه داد: پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از بودجه کمیته امداد استان بوشهر به مردم از دیگر خدمات بارز این نهاد است.

وی گفت: تعدادی از خانوارهایی که از مزایای تسهیلات اشتغال‌ کمیته امداد استفاده کردند در سال آینده پس از پایش درآمدی به‌عنوان خودکفا از پوشش این نهاد خارج خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر یادآور شد: حدود ۴۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و در سرفصل‌های مختلف به آنان خدمات ارائه می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

کد خبر 482008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha