مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: ۲۶ صندوق اعتبار خرد زنان روستایی با عضویت ۹۰۰ نفر در قم فعال است.

صندوق اشتغال زنان روستايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا حاجی رضا بیان کرد: ایجاد اشتغال و رونق تولید، مهم‌ترین رویکرد ایجاد این صندوق‌ها در مناطق روستایی استان به شمار می‌آید که موجب فعالیت گسترده زنان در بخش‌های مختلف اقتصادی شده است.

وی افزود:سازمان جهاد کشاورزی قم با فراهم کردن بسترهای لازم برای نمایش و عرضه محصولات تولید شده توسط زنان عضو صندوق‌های روستایی استان، ‌به دنبال گسترش بازارهای فروش این محصولات و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت اقتصادی آنان است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قم ادامه داد: در همین زمینه نمایشگاهی با عنوان جشنواره فجر زنان روستایی قم با هدف معرفی توانمندی آنان در عرصه‌های اقتصادی و تولید محصولات متنوع از ۱۳ تا ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ در سازمان جهاد کشاورزی استان دایر خواهد بود.

حاجی رضا گفت: زنان نقش بسیار موثری در پویایی و حفظ جامعه روستایی استان دارند و فراهم شدن بسترهای لازم برای حضور آنان در عرصه‌های اقتصادی به تقویت روند تولید محصولات غذایی و کشاورزی در قم و خودکفا شدن در بسیاری از محصولات می‌انجامد.

وی تاکید کرد: محصولات تولید شده توسط زنان روستایی استان طبیعی، ‌سالم و در بالاترین سطح کیفیت هستند. برای نمونه محصولات غذایی که توسط ایشان تولید می‌شود، ‌طعم و مزه بسیار خوبی دارد و مورد پسند ذائقه مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین تلاش داریم در جریان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، ‌محصولات تولید شده توسط زنان فعال در صندوق‌های اعتبار روستایی استان را به دیگران معرفی کنیم و در این زمینه از فضای مجازی نیز برای عرضه محصولات مورد نظر با جدیدترین روش‌های فروش، ‌استفاده می‌کنیم.

کد خبر 481829

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha