مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در استان تهران ۶ هزار و ۶۵۹ شعبه اخذ رأی و ۱۳هزار و ۳۱۸ صندوق اخذ رأی برای دو انتخابات مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان وجود دارد.

انتخابات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شکرالله حسن بیگی در نشست خبری با حضور استاندار به توزیع اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌های رأی به همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران اشاره کرد و افزود: ۳۸۷۹ نفر در ۶ حوزه انتخابیه استان تهران ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد در هیات‌های اجرایی صلاحیت ۳۶۱۱ نفر یعنی ۹۳ و سه دهم درصد تایید شدند.

وی گفت: ۲۲۳ نفر در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شدند، رد صلاحیت‌ها هم به دلیل ایراد شکلی یعنی نقص داشتن مدارک یا به‌ موقع استعفا ندادن و پاسخ مراجع چهارگانه بوده است.

حسن بیگی ادامه داد: اما در هیات‌های نظارت، ۱۲۶۹ نفر تایید و ۲۴۹۵ نفر رد صلاحیت شدند یا احراز صلاحیت نشدند که اعتراض کرده بودند. هیات‌های نظارت فرصت داشتند تا شب گذشته ۱۱ بهمن پاسخ اعتراض‌ها را بدهند، اما تاکنون این فهرست به استانداری اعلام‌ نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۱۸۰ هزار نفر در استان تهران با ستاد انتخابات همکاری می‌کنند.  

حسن بیگی افزود: برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری، ۱۴۴ نفر ثبت‌نام کرده بودند که ۷۰ نفر انصراف دادند، ۵۸ نفر رد صلاحیت شدند و ۱۶ نفر هم تایید صلاحیت شدند که برای سه کرسی استان رقابت خواهند داشت.

وی گفت: از ۲۴ تا ۳۰ بهمن فرصت تبلیغات برای انتخابات مجلس و از ۱۷ بهمن تا ۳۰ بهمن فرصت تبلیغات انتخابات خبرگان است و روز اول اسفند هرگونه تبلیغات ممنوع است.

کد خبر 481624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha