هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در شهر های مختلف کشور برگزار شد.

سایپا

به گزارش همشهری آنلاین بازی های روزجمعه پربود از حوادث مختلف و بازی های پرگل که طی آن تیم فوتبال تراکتور سازی موفق شد ذوب آهن را دوبریک مغلوب کند. در این بازی حمزاوی اوکاچا در دقیقه ۴۶ و ساسان انصاری در دقیقه ۶۳ برای تراکتور گلزنی کردند و هادی محمدی نیز در دقیقه ۵۷ تک گل ذوبی‌ها را به ثمر رساند.

تراکتور با این پیروزی به امتیاز ۳۳ رسید. اما شگفتی بزرگ این هفته در شهر قدس رقم خورد جای که شاهین شهرداری بوشهر سه بریک از سد پیکان گذشت. این اولین پیروزی شاهین شهرداری بوشهر در این فصل به شمار می رفت.

شاهین شهرداری بوشهر تا قبل از این دیدار فقط ۸ گل به ثمر رسانده بود اما در این دیدار ۳ گل درون دروازه حریف جای داد. سجاد حیدری‌مقدم در دقیقه ۸، سجاد مشکل‌پور دردقیقه ۲۷ و اسماعیل شریفات در دقیقه ۳۸ گلزنان تیم میهمان بودند.  برای تیم میزبان  نیزشهریار مغانلو دردقیقه۷۷ از روی نقطه  پنالتی گلزنی کرد.

دومین میهمان سربلند این هفته سایپا بود که موفق شد سه بریک نساجی قائمشهر را شکست دهد.

محمدرضا سلیمانی در دقیقه۱۸  از روی نقطه  پنالتی، امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۳۰ و آرمان رمضانی در دقیقه۵۸ گل‌های سایپا را به ثمر رساندند. مجتبی بیژن در دقیقه ۶۱ نیز زننده تک گل نساجی بود. نساجی دردقیقه ۷۰ صاحب ضربه پنالتی شد که مجتبی ممشلی ابتدا آن را تبدیل به گل کرد، اما داور دستور به تکرار ضربه داد و در بار دوم توپ این بازیکن به تیر دروازه خورد و گل نشد.

دیدار تیم های پارس جم جنوبی و گل گهر سیرجان در بوشهر به تساوی یکی بریک خاتمه یافت. محمد نوری در دقیقه ۳۶ زننده گل پارس جنوبی جم بود و یونس شاکری در دقیقه ۵۴ گل تساوی را برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند. تیم فوتبال گل‌گهر در دقیقه ۷۲ یک گل دیگر هم به ثمر رساند که توسط داور آفساید اعلام شد.

در ادامه بازی های این هفته فردا استقلال میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و در آبادان صنعت نفت آبادان به مصاف پرسپولیس می‌رود.

کد خبر 481455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha