هالی کرنز از حزب سوسیال دموکرات برای بردن انتخابات در حوزه کورک در منطقه جنوب غربی ایرلند باید با شریک زندگی‌اش کریستوفر اُسالیوان از حزب فیانا فویل رقابت کند.

كرنز و اوساليوان در انتخابات ايرلند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، ماجرای دوئل عاشقانه دو نفر در انتخابات عمومی ایرلند شبیه یک کمدی عاشقانه با فیلمنامه‌ای بسیار بد است. با این تفاوت که پای هالیوود به این داستان باز نشده است؛ دست‌کم تا این لحظه. کرنز درباره رقابت با شوهر خود به روزنامه ایرلندی اکو می‌گوید: «آشکار است که برخورد شخصی ما با ماجرا بسان سوختن خانه‌مان است. ما با عشق و جنگ عادلانه برخورد می‌کنیم.»

کرنز سال گذشته به عنوان عضو شورای کورک کانتی از حزب کوچک چپگرای سوسیال دموکرات برگزیده شد. در حالی که اُسالیوان با صدرنشینی در همان انتخابات از حزب میانه فیانا فویل یا سربازان سرنوشت عنوان شهردار را از آن خود کرد. با وجود رابطه زن و شوهری، دو حزب ایرلندی تصمیم گرفتند کرنز و اُسالیوان را برای رقابت در انتخابات عمومی مجلس ایرلند روز هشتم فوریه به نمایندگی از خود نامزد کنند.

اُسالیوان به درخواست رسانه‌ها برای گفتگو پاسخ مثبت نداده اما همسرش بدون اشاره به رویارویی احتمالی خانوادگی در انتخابات معتقد است مردم کورک به دگرگونی اساسی در نظام بهداشت و سلامت و گزینه‌هایی برای پیشرفت نیاز دارند.

البته این درام عاشقانه می‌تواند یک پایان خوش هم داشته باشد. از آنجا که سهمیه کورک در مجلس ایرلند سه صندلی است، هر دو عضو خانواده می‌توانند با رای مردم وارد مجلس شوند و به زندگی مشترک‌شان هم ادامه دهند!

کد خبر 481078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha