مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت که بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در تهران در نظر گرفته شده است و زمان ساخت این سرویس‌ها را اعلام کرد.

سرویس بهداشتی عمومی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران گفت: مشکل کمبود سرویس بهداشتی در تهران خیلی جدی نیست. برنامه‌های جدیدی برای سال آینده به منظور افزایش سرانه سرویس‌های بهداشتی در پایتخت در نظر گرفته شده است. مشاوری در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران در نظر گرفته‌ایم و برنامه‌ها از سوی وی تهیه شده است و این موضوع جزو اولویت‌های سال آینده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در برنامه در نظر گرفته شده تصمیم به افزایش سرانه سرویس‌های بهداشتی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ گرفته شده است، افزو: در مجموع، به جز محله‌ها، در فضاهایی که شاهد کمبود سرویس بهداشتی هستیم مجموعه اقداماتی از سوی سازمان زیباسازی و شهرداری‌های مناطق برای افزایش سرانه سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

یزدانی با اشاره به اینکه سرویس‌های بهداشتی بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند، اظهار کرد: هم‌اکنون کار ساخت در ۵ منطقه از جمله ۱۸، ۹ و ۱۴ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی به دنبال جانمایی مناسب و با رضایت شهروندان ساخته می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی اینکه در برخی از مناطق از جمله بازار تهران به سرویس‌های بهداشتی بیشتری احتیاج داریم، گفت: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با مساجد تنظیم شده است که بتوانیم از موقعیت سرویس‌های بهداشتی آنها که بعضا درب جداگانه دارند، استفاده کنیم.

وی افزود: این تفاهم‌نامه توسط شهرداری منطقه ۱۲ آماده و منعقد شده است.

کد خبر 481042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    واقعا نه تهران بلکه کل ایران چه در داخل شهر و چه بین راهی نیاز به سرویس بهداشتی شیک و مدرن دارد و نگهبان برای محافظت از دستشویی ها که این خود می تواند به معضل بیکاری کمک نماید