مازیار ناظمی طی حکمی از سوی دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد.

صيدانلو- ناظمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با توجه به اتمام دوره مدیریتی ۴ ساله محمود صیدانلو، از سوی وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی به عنوان سرپرست این فدراسیون تا برگزاری مجمع انتخابات جدید منصوب شد.

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح روز دوشنبه (۷ بهمن) با حضور اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، محمود صیدانلو و دبیر و روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون و اصحاب رسانه در محل فدراسیون برگزار شد و ناظمی حکمش را از اسبقیان دریافت داشت.

در این جلسه مدیرکل دفتر مشترک با قدردانی از زحمات صیدانلو گفت : او مدیری صادق و متدین است و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در تمامی شاخص‌های ارزشیابی وزارت ورزش در زمره فدراسیون‌های موفق به شمار می‌رفته است. وی همچنین از ناظمی به عنوان مدیری با ایده‌های جدید یاد کرد و اظهار داشت، امیدوارم شاهد تداوم برنامه‌های قبلی فدراسیون در دوران سرپرستی او باشیم و بتواند به نحو مطلوب با تعامل با مجموعه بزرگ فدراسیون، زمینه برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون را فراهم آورد.

صیدانلو هم در ادامه ناظمی را از دوستان قدیمی خود خواند و با توجه به برنامه ۴ ساله‌اش گفت: خوشبختانه کارهای خوبی چه در مباحث اقتصادی و چه در بخش افزایش امکانات سخت‌افزاری در بحث ایجاد پیست‌های جدید با همکاری وزارت ورزش و وزارت کشور صورت گرفته که به‌زودی شاهد به ثمر نشستن این برنامه‌ها خواهیم بود.

در پایان مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون هم ضمن قدردانی از تلاش‌های صیدانلو یادآور شد که با همکاری همه بخش‌های فدراسیون مورد توجه مخاطبین جوان تلاش می‌کند تا شرایط لازم را برای برگزاری مجمع انتخابات فراهم سازد.

کد خبر 480823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha