سخنگوی دولت با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت سخنرانی رییس‌جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران کل کشور گفت: شایسته نبود صدا و سیما در چنین شرایطی از پخش سخنرانی دکتر روحانی که در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات بود، امتناع کند.

ربیعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی ربیعی که دلیل پخش نشدن سخنرانی روحانی را جویا شده بود، گفت: همه تلاش دولت و شخص رییس جمهوری بر این است که انتخابات مجلس باشکوه و با مشارکت گسترده مردم برگزار شود. همانگونه که دکتر روحانی در سخنرانی امروز خود نیز تاکید کردند و متأسفانه از تلویزیون پخش نشد، جمهوریت و مردم از جایگاه و اهمیت فوق‌العاده‌ای در قانون اساسی ما برخوردار است و اینکه سخنرانی رییس‌جمهوری منتخب مردم از صدا و سیما پخش نمی‌شود یا گاهی سانسور می‌شود، خلاف جمهوریت و مردم‌سالاری نظام است.

سخنگوی دولت با تأکید بر این که رئیس جمهور و دولت مطالبه‌ای فراقانونی ندارند گفت: صحبت‌های امروز رییس جمهوری ناظر بر تقویت جایگاه مردم‌سالاری نظام بود و ایشان دلسوزانه منتقد برخی رفتارها و نگاه‌های تنگ‌نظر آن است که منجر به نهایتاً منجر به ناامیدی و قهر بخش زیادی از مردم با صندوق رای می‌شود.

ربیعی بار دیگر از اقدام صدا و سیما در امتناع از پخش سخنرانی رئیس جمهوری انتقاد کرده و خواستار اصلاح رویه‌های موجود در بخش‌های خاصی از رسانه ملی شد.

کد خبر 480799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha