نماینده کاشمر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان اظهارات وزیر کشور درباره کیک‌های آلوده را تکذیب کرد.

بهروز بنیادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، بهروز بنیادی نماینده کاشمر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اظهارات وزیر کشور مبنی بر اینکه «عده‌ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی نیز برای تفریح این کار را انجام داده بودند»، گفت: «موارد مطرح شده از سوی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی قطعا بر اساس بررسی‌ها و جست‌وجوهای کارشناسی است. نمی‌دانم وزیر کشور بر چه مبنایی گفته عده‌ای برای تفریح در کیک‌ها قرص می‌گذاشتند. اما ماجرا به این شکل نبوده و قرص در کیک در چند نقطه از کشور رویت شده است.»

او ادامه داد: «بنابراین باید به دنبال بررسی و حلاجی جدی‌تر موضوع قرار دادن قرص در کیک باشیم. گذاشتن قرص در کیک نشان می‌دهد به شرکت‌های شناسنامه‌دار برای توزیع مواد غذایی در سطح کشور نیاز داریم.»

بنیادی با اشاره به اینکه مشخص نیست چه خط فکری‌ای به دنبال طرح موضوع آلوده بودن شیر و قرص در کیک‌هاست، گفت: «برای اینکه مشخص شود با قرار دادن قرص در کیک‌ها و طرح موضوع آلوده بودن شیر چه خط فکری‌ای تعقیب می‌شود و این خط فکری به دنبال چه مساله‌ای است باید منتظر گزارش‌های نهادهای اطلاعاتی بمانیم.» او با انتقاد از عملکرد صداوسیما در مطرح کردن موضوع شیرهای آلوده تاکید کرد: «از صداوسیما انتظار می‌رود در مسائلی که مربوط به‌ سلامت مردم است و مخاطب آن‌ همه ملت هستند، مانند مباحث مواد غذایی بیشتر دقت کند. در این مسائل صداوسیما حتما باید از مسوولان ذی‌ربط دعوت و سوال را در میزگردی طرح کند که سایر مسوولان هم حضور داشته باشند، نه آنکه یک فرد به‌ تنهایی به‌ عنوان یک مسوول در رده‌های پایین، مطلبی را مطرح کند بدون اینکه کسی باشد که پاسخش را همان زمان بدهد.»

کد خبر 480700

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha