اینکه تامین اجاره ده میلیونی آپارتمان لوکس شما در بهترین نقطه تهران عقب افتاده و به خاطرش حاضر نیستید به سرمایه‌گذاری‌ها یا اتومبیل آخرین مدل‌تان دست بزنید، درد مردم نیست.

شجاع خلیل زاده

به گزارش همشهری آنلاین، شب عید چند سال پیش خوب یادمان هست که یکی از بازیکنان استقلال در توصیف بی‌پولی‌اش مدعی شد پول آجیل ندارد و شرمنده زن و بچه شده (!) اما این مورد اخیر دیگر واقعا نوبر است. بعد از بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی، شجاع خلیل‌زاده ضمن انتقاد از بدقولی‌های باشگاه ادعا کرده یکی از همبازیان سرشناسش پول اجاره خانه نداشته بدهد و از این و آن قرض کرده تا بتواند جواب صاحبخانه‌اش را بدهد! آنطور که شجاع می‌گوید ظاهرا بازیکن مورد نظر امید عالیشاه بوده و حالا ما در این گیر و دار باید نگران خرج خانه امیدجان هم باشیم!

می‌فهمیم که فوتبالیست‌ها همه جای دنیا بیشتر از میانگین مردم عادی دستمزد می‌گیرند. این را هم می‌فهمیم که باشگاه‌ها باید به تعهدات مالی‌شان در قبال بازیکنان عمل کنند، اما انصافا این «من غریبم» بازی‌ها آن هم در این شرایط وخیم اقتصادی که مردم نان شب ندارند بخورند، اصلا برازنده نیست. هر اعتراضی دارید بفرمایید در ساختمان باشگاه با مدیران تیم مطرح کنید؛ وگرنه اینکه تامین اجاره ده میلیونی آپارتمان لوکس شما در بهترین نقطه تهران عقب افتاده و به خاطرش حاضر نیستید به سرمایه‌گذاری‌ها یا اتومبیل آخرین مدل‌تان دست بزنید، درد مردم نیست.

درد مردم، درآمدی است که هر روز کمتر می‌شود و هزینه‎‌ای است که هر روز بیشتر می‌شود. این مردم که پول دفتر و کتاب بچه‌های‌شان را هم ندارند، فوتبال را به عنوان آخرین سنگر سرگرمی انتخاب کرده‌اند؛ این یکی را دیگر زهرشان نکنید دوستان میلیاردر!

کد خبر 480675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    2 9
    این ادبیات نگارشی واقعا شرم آوره. در هر صورت بازیکنان طبق قراردادشون و مقررات وزارت کار حقوقی دارند که باید محترم شمرده بشه.