یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام تلاش ما این است که در بهمن‌ماه عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

دستمزد - حقوق - اسكناس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  محمد شریعتمداری در حاشیه افتتاح بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی با بیان اینکه یکی از اهداف ما صیانت از اموال بازنشستگان کشور است، افزود: در یک سال گذشته تلاش کردیم از دارایی‌های باارزش در صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) درست صیانت کنیم و براساس گزارش پایان سال ۹۷ و گزارش صورت‌های مالی ۶ ماه ابتدای امسال، رشد سه برابری این نهاد را شاهد بودیم که نشان از صیانت دارایی‌ها و اموال این قشر از جامعه است.

وزیر کار گفت: تلاش داریم سال آینده در جهت توسعه فعالیت گردشگری و در زمینه مسایل بیمه تکمیلی بازنشستگان برای ارایه خدمات بهتر پزشکی و همسازی سازی حقوق بازنشستگان پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی گام برداریم.

شریعتمداری درباره تعیین دستمزد کارگران نیز اظهارداشت: تحولات مربوط به مزد در روزهای پایانی سال مورد بررسی قرار می‌گیرد و کمیته مزد در ماه‌های پایانی جلسات مختلفی را با ذینفعان برقرار می‌کند.

وی افزود: دبیر شورای عالی کار که معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است در این کمیته شرکت می‌کند و با روش سه جانبه‌گرایانه تلاش می‌کنند از طریق تعیین حداقل سبد معیشت خانوار کشوری و بررسی میزان تورم سال آینده پیشنهاد دستمزد را به شورای عالی کار ارایه کنند.

وزیر کار تصریح کرد: در تعیین دستمزد باید تلاش کنیم که هزینه تولید و سهم دستمزد به گونه‌ای نباشد که موجب بالارفتن سطح قیمت‌ها و زیان مجدد به کارگران باشد و از طرف دیگر حداقل‌های مورد نیاز تا حد ممکن تعیین شود.

  • شاخص شناسایی مشمولان سبد معیشتی، ترکیبی است

شریعتمداری درباره انتقاد افراد نسبت به شاخص‌های شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، گفت: استفاده از شاخص‌ها به صورت ترکیبی و در قالب مدل است و هیچکدام منفرد انجام نمی شود.

وی تاکید کرد: روش مدلینگ در آزمون وسع جزو بدیع‌ترین روش‌ها و جزو روش‌های علمی است.

کد خبر 480618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    همسان چند بار تصویب بشه.نمیدونه یا مردما احمق فرض کرده یا خوابه همیشه
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    3 0
    وقت خواب.آخه همسان را چند بار تصویب کنند
  • بدبخت بیچاره وخجالت زده IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    3 0
    ببخشید اقای شریعتمداری وقتی چسب رازی بوده هزاروپانصد تومان الان پنج هزارتومان این تورم شما میگیدصیانت همه چیز ده صدبرابر شده شما بحساب خوتون نگذارید جوجه ها را اخر پاییز میشمارند
    • کوروش از تهران IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      1 0
      زیر باره گرانی ارزاق عمومی ومسکن و کرایه بالا کمره مردم خم شده دولت خدمت گذارکجایید؟
  • مسعود US ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    3 0
    چرا حقوق کارگران در مجلس مصوب نمیشه ؟
  • لطف الله IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 0
    با سلام. بابا مگر ما کارمند دولت هستیم که عیدی و افزایش حقوق ما کارمندی حساب میکنند ما کارگر بازنشسته هسنیم مثل کارگران حساب کنند
  • حامدبزانه(بازنشسته تامین اجتماعی) IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    3 0
    باسلام وعرض ادب خدمت جناب شریعتمداری بنده با۳۰ سال سابقه بیمه بازنشسته شده ام، با۴سرعایله وباحقوق ۱۶۰۰۰۰۰هزارتومان زندگی میکنم، امابااین حقوق زندگی به سختی میگذره،درضمن عیدی که برای بازنشستگان تامین اجتماعی درنظرگرفته شده (کارمندی) منصفانه نیست ومن صرفا"ازاین اقدام خیلی ناراضی هستم.لذاهمانطورکه حقوق ماراطبق وزارت کارتعیین وپرداخت میکنید.استدعادارم عیدیمان راهم مثل عیدی کارگران پرداخت نمایند.تابلکه مرهمی برزخم مابازنشستگان باشد.سپاسگزارم.
  • خیری AT ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    1 0
    پسرم یارانش با ما بو و قطع کرده اما بیلان حساب ایشان را با ما حساب کردن و معیشتی ندادن . مگر عین قطع یارانه که فوری انجام شد وضعیت ما فوری نباید گویای این باشد که بنده ی حداقل بگیر تامین اجتماعی هستم و شرایطم هم با خواسته های سما مطابقت دارد پس کجای کار گیر دارد که معیشتی بمن را نمیدهید ؟
  • حسین IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    2 0
    این عیدی رو باهاش میشه عکس لباس و آجیل وشیرینی خرید
  • حسین IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    1 0
    باسلام .هزاروعده اینا یکی وفا نکند
  • سعید IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    1 0
    جناب آقای وزیر تعاون با سلام حقوق سرباز معلم شنیدم به سقف ۲۸۰۰۰۰۰ هزار تومان رسیده ولی امثال من با ۳۵ سال کار که ۱۲ سال به همت کار فرمایان عزیز بازنشسته شده ایم ۵۷۰۰۰۰ تومان است شما عدالت را در چه میبینید
  • سید عظیم تقوی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    0 0
    جناب وزیر کار ، با این عیدی و حقوق افساط وام را هم نمیشه پرداخت کرد چه رسد به زندگی کردن ، شما با همین حقوقی که ما میگیریم زندگی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟