مسعود سعادتی یکی از فوتسالیست‌های ایرانی است که در تیم ووهان چین عضویت دارد. شهری که کرونا از آنجا شیوع پیدا کرد. موضوعی که باعث شد عنوان شود این فوتسالیست به دلیل کرونا در این شهر در قرنطینه است.

سعادتي

همشهری آنلاین- ویروس کرونا در چین همچنان قربانی می‌گیرد در حالی که تعدادی از ورزشکاران ایرانی هم در لیگ‌های مختلف ورزشی این کشور  حضور دارند. مسعود سعادتی یکی از فوتسالیست‌های ایرانی که در تیم ووهان چین عضویت دارد. شهری که کرونا از آنجا شیوع پیدا کرد. موضوعی که باعث شد عنوان شود این فوتسالیست به دلیل کرونا در این شهر در قرتطینه است.

اما این بازیکن با تکذیب این موضوع ماجرا را اینطور تعریف می‌کند« هفته پیش به ایران بازگشتم. زمانی که به ایران آمدم از اخبار «ووهان» بی‌اطلاع بودم تا این که برادر و دوستانم خبر قرنطینه شدنم در چین را ارسال کردند. با شنیدن این خبر شوکه شدم و از طرفی تماس دوستان و آشنایان با منزل‌مان، باعث نگرانی مادرم شد. گرچه اخبار مبنی بر قرنطینه شدنم اصلاً صحت نداشت. زمانی که من در «ووهان» بودم، هیچ اثری از این ویروس نبود و بعد از یک هفته شیوع پیدا کرد. رئیس باشگاه «ووهان» آکادمی دارد و به من گفت که در چین بمانم و به او کمک کنم اما نتوانستم بمانم. تعطیلات عید چینی‌ها بود و رئیس باشگاه نظرش تغییر کرد و گفت که با توجه به تمام شدن مجوز حضورت در چین به ایران بازگرد. خواست خدا بود که من به ایران بیایم و زمان شیوع ویروس «کرونا» در چین نباشم. احساس کردم خدا با این لطف من را در آغوش گرفت»

کد خبر 480597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha