یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

یادواره شهدای محله دریان‌ نو با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

حناچي در يادواره شهدا

به گزارش همشهری آنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران در این مراسم با بیان اینکه امروز نه به عنوان شهردار تهران بلکه به عنوان یک شهروند در این مراسم حضور دارم، گفت: شهادت هنر مردان خداست و شهدا در دوران خودشان جنگیدن در راه خدا برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور را به‌عنوان بهترین انتخاب برگزیدند.

وی گفت: صبر خانواده‌های شهدا در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه زبانزد است، چراکه هر میزان ما تلاش کنیم هرگز نمی‌توانیم ذره‌ای از رنجی که این خانواده‌های عالی‌رتبه در فراق عزیزان‌شان تحمل می‌کنند، درک و جبران کنیم.

شهردار تهران افزود: تمامی سختی‌های خدمت‌رسانی به شهروندان حتی برابر با ثانیه‌ای از سختی‌هایی که شما در فراق عزیزان‌تان متحمل شدید، نیست.

وی در ادامه به گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: این سردار بزرگ کشور برای مردم کار می‌کرد و مردم اعم از شیعه، سنی، مسیحی و غیرمسلمان نتیجه کار او را دیدند و امروز محبوبیت این شهید بزرگوار به خوبی اثبات شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه نیز در ادامه این مراسم از نشست دورهمی ماهانه شهردار و مدیران منطقه با خانواده شهدا به عنوان دیگر برنامه‌های این منطقه نام برد است که در این نشست مطالبات خانواده‌های شهدا بررسی می‌شود.

کد خبر 480533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha