مسئول گروه جهادی معین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: پتو، موکت، یخچال و وسایل آشپزخانه در شرایط فعلی از نیازهای اساسی مردم مناطق سیل‌زده است.

سیل هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، لطف‌الله بستانی اظهار کرد: اعضای گروه جهادی معین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق سیلزده نیکشهر، زرآباد و دشتیاری نسبت به امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی بین سیل‌زدگان اقدام کردند.

مسئول گروه جهادی معین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: بسیاری از مزارع کشاورزی و باغ‌های موز در زرآباد خسارت دیده است، انتظار است اگر مزارع و باغ‌ها بیمه بوده‌اند نسبت به پرداخت خسارت تسریع صورت گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون مردم، خیرین و همچنین سپاه در منطقه و درحال کمک رسانی هستند، نیاز به فرستادن مواد خوراکی نیست و لازم است تیم‌های عمرانی در منطقه مستقر شده و نسبت به بهسازی خانه‌های روستاییان اقدام کنند.

بستانی با بیان اینکه آب هوتک قابل آشامیدن نیست، گفت: مردم اینجا نیاز به آب آشامیدنی سالم دارند، اغلب روستاهای مناطق سیل‌زده لوله کشی نیست و سقایی آبرسانی می‌شود.

مسئول گروه جهادی معین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: پتو و موکت، یخچال و وسایل آشپزخانه در شرایط فعلی از نیازهای اصلی مردم است.

کد خبر 479983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha