این مصاحبه که در تاریخ ۱۶ تیر ۸۵ منتشر شده به وضوح نشان می‌دهد آری هان تا چه اندازه از دست مدیرعامل پرسپولیس خشمگین بوده است.

محمدحسن انصاري فرد

به گزارش همشهری آنلاین، مساله سر دوانده شدن گابریل کالدرون از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان یکی از معماهای عجیب فوتبال ایران است. کالدرون که طی نیم‌فصل حضورش در پرسپولیس بهترین معدل امتیازگیری یک مربی در تاریخ لیگ برتر را ثبت کرده بود، در پی تاخیر در وصول مطالباتش و البته بی‌احترامی‌هایی که دید، ناچار به فسخ یکطرفه قراردادش شد.

با این وجود بد نیست بدانید محمدحسن انصاری‌فرد در دوره قبلی مدیریتش در پرسپولیس هم دقیقا همین مشی را در قبال آری هان در پیش گرفت. هان، سرمربی مشهور هلندی بود که از میانه‌های لیگ پنجم روی نیمکت پرسپولیس نشست. او فورا به وضعیت این تیم سر و سامان داد و سرخپوشان را به فینال جام حذفی هم رساند. با این وجود تعلل سوال‌برانگیز انصاری‌فرد در پرداخت طلب او باعث جدایی هان و نیمه‌کاره ماندن پروژه این مربی شد.

این مصاحبه که در تاریخ ۱۶ تیر ۸۵ منتشر شده، به وضوح نشان می‌دهد آری هان تا چه اندازه از دست مدیرعامل پرسپولیس خشمگین بوده. او از جملاتی استفاده کرده که اخیرا مشابهش را به دفعات از کالدرون شنیدیم و خواندیم. مربی هلندی در بخشی از سخنانش در آن سال گفته بود: «هنوز هم امکان بازگشت من به پرسپولیس وجود دارد و آن در صورتی است که مسوولان این باشگاه مطالبات تمام بازیکنان و دستیاران من را پرداخت کنند. متاسفانه هیچ پولی پرداخت نشده و تمرینات به همین دلیل آغاز نمی‌شود. هدف من این است که پرسپولیس را قهرمان آسیا کنم، اما اگر شرایط اولیه فراهم نشود هرگز به ایران باز نخواهم گشت.»

کد خبر 479811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha