سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

اگر قرار باشد از بین اوساگونا یا استوکس فقط یکی هم فیکس شود، یک نفر از بین مهاجمان یا هافبک‌های پرسپولیس از ترکیب خارج خواهد شد.

آنتوني استوكس

به گزارش همشهری آنلاین، آنتونی استوکس دیشب با انتشار عکسی از خودش خبر از حضور در دوبی و مذاکره با پرسپولیس داد و البته امروز صبح به امارات رسید. با این اوصاف به نظر می‌رسد سرخپوشان پایتخت به یک قدمی جذب او رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن در نیم‌فصل دوم برای قرمزها به میدان خواهد رفت.

با افزوده شدن استوکس به خط حمله پرسپولیس، ترافیک در این منطقه بیش از پیش خواهد شد. در حالی که نیم‌فصل اول کالدرون با مشکل کمبود مهاجم مواجه بود، حالا اوساگونا و استوکس به دارایی تهاجمی تیم افزوده شده‌اند. در دور رفت، سرانجام زوج وحید امیری و علی علیپور در پیشانی خط حمله تثبیت شد، اما حالا اگر قرار باشد از بین اوساگونا یا استوکس فقط یکی هم فیکس شود، یک نفر از بین مهاجمان یا هافبک‌های پرسپولیس از ترکیب خارج خواهد شد. ممکن است این یک نفر خود امیری باشد یا شاید هم قرعه به نام بشار رسن و نوراللهی بیفتد.

تازه اگر بنا به فیکس شدن همزمان اوساگونا و استوکس باشد که موقعیت خود علیپور هم در خط حمله به خطر خواهد افتاد. نهایتا باید منتظر ماند و دید یحیی گل‌محمدی با این ترافیک چه می‌کند؟

کد خبر 479549

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha