فرماندهی پلیس راه استان گیلان گفت: با باز شدن همه محورهای مواصلاتی در استان، بارش برف در محورهای کوهستانی استان گرچه قطع‌ شده اما رانندگان برای عبور از محورهای برف‌گیر از جمله گردنه‌ها باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

تردد در محورهای مواصلاتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین محمدپور، فرماندهی پلیس راه استان گیلان اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و برفی استان، رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان گیلان را دارند، باید تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان گیلان افزود: برای کاهش ۷ درصد تصادفاتی فوتی در استان و با توجه به بارش برف در برخی از محورهای کوهستانی رانندگان باید سرعت مطمئنه و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی را رعایت کنند.

سرهنگ محمدپور گفت: همزمان با آغاز طرح زمستانی، تیم‌های پلیس راه به‌صورت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده‌اند و ۴۵ تیم در کل استان به تعداد ۴۵۰ نیرو به صورت شبانه‌روز انجام وظیفه می‌کنند.

وی بیان کرد: با استقرار پلیس ‌راهور در تمامی محورهای مواصلاتی و خروجی راه‌های کوهستانی، پلیس راه از تردد رانندگان بدون همراه داشتن زنجیر چرخ از جمله در غرب استان ممانعت می‌کند.

رئیس پلیس‌راه گیلان تاکید کرد: رانندگان برای جلوگیری از در راه ماندن، علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی عبور و مرور، باک بنزین خود را از سوخت پر کنند و آذوقه و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.

کد خبر 479323
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha