رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع درست باشگاه‌ها،فدراسیون و مدیران باشگاههای فوتبال ایران برای حفظ حقوق ورزش،جوانان و فوتبال کشور مورد حمایت مجلس است.

علی لاریجانی

به گزارش همشهری آنلاین، علی لاریجانی در دیدار وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که ایران کشوری امن و مقتدر است و نباید حقوق هواداران ورزش و فوتبال در آن نادیده گرفته شود، گفت: انتظار داریم رفتار مجامع بین المللی، جهانی و آسیایی نسبت به ورزش و فوتبال ایران بی طرفانه و مطابق منشورهای بین المللی باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: تیم‌های محبوب و پرطرفدار ایرانی در آسیا و جهان مورد توجه هستند و نام ایران در هر کجا برای آن مجموعه، اعتباری بزرگ است .

وی با اشاره به مسایل اخیر مربوط به باشگاه‌های کشور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مواضع درست باشگاه‌ها، فدراسیون و مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران برای حفظ حقوق ورزش، جوانان و فوتبال کشور مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است و امیدوارم با تدابیر و اقدامات قانونی و با حفظ منافع ملی، مشکل  پیش آمده به سرعت حل شود. 

وی ادامه داد: انتظار داریم رفتار مجامع بین المللی، جهانی و آسیایی نسبت به ورزش و فوتبال ایران بیطرفانه و مطابق منشورهای بین المللی باشد.

رییس مجلس تاکید کرد : ایران کشوری امن و مقتدر است و نباید حقوق هواداران ورزش و فوتبال در آن نادیده گرفته شود.

کد خبر 479278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha