فرماندار زنجان گفت: ۴۹ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در سطح شهرستان زنجان مقاوم سازی شده است.  

مسکن روستایی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، رضا عسگری به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سطح شهرستان زنجان ۴۹ درصد از واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است.  

وی اظهار کرد: تسهیلات خوبی در بحث بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی پرداخت می‌شود.  

فرماندار زنجان گفت: افزایش سقف تسهیلات به ۴۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و بانک‌ها سخت گیری می‌کردند ولی با دستور استاندار زنجان، ضمانت زنجیره‌ای در بانک‌ها برای روستاییان تعیین شد.  

عسگری اظهار کرد: بر اساس آمار ۵۱ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان زنجان مقاوم سازی نشده و نیاز به مقاوم سازی دارد.  

وی گفت: روستاییان در شهرستان زنجان نسبت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استقبال خوبی ندارند که در این میان از ظرفیت دهیاران و بخشداران استفاده شده تا روستاییان را نسبت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تشویق کنند.  

فرماندار زنجان بیان کرد: سهمیه خوبی برای پرداخت تسهیلات به مقاوم سازی واحدهای روستایی در شهرستان زنجان اختصاص یافته است.  

عسگری گفت: دولت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی بسیار تاکید دارد و نسبت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در بافت فرسوده شهری هم برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را دارد.

کد خبر 479114

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha