مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان ایلام با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، افتتاح شد.

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی ایلام

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، «معصومه ابتکار» در این مراسم اظهار کرد: حضور در بین جوانان ایده‌پرداز ایلامی در این مرکز برای من بسیار مغتنم است و از همه‌ دست‌اندرکاران این مرکز تشکر می‌کنم.

وی گفت: تجربه بسیار خوبی از همکاری با جهاددانشگاهی داریم و هم‌اکنون طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری این نهاد درحال برگزاری است و عملکرد جهاددانشگاهی در این زمینه بسیار خوب است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این فعالیت‌های مشترک با جهاد دانشگاهی را توسعه بدهیم و در آینده هم بتوانیم در معاونت زنان و خانواده از طرح‌های مرتبط با فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز شکوفایی و نوآوری که برای جوانان و دختران فارغ‌التحصیل بیشتر حمایت کنیم.

ابتکار ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که در استان ایلام برای اشتغال‌آفرینی دختران و زنان سرپرست خانوار اجرا خواهد شد، طرح «کمند» است که امیدواریم زمینه بسیار خوبی برای اشتغال‌آفرینی باشد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با وجود شرایط تحریم و جنگ ظالمانه علیه کشور و تلاش تک تک ایرانیان  بر مشکلات فائق می‌آییم و ایران مستحکم و پیروز را به جهانیان نشان می دهیم.

معصومه ابتکار امروز با حضور در استان ایلام ضمن شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان از کارگاه‌های تولیدی زنان ایلامی نیز بازدید و بازارچه دائمی فروش این تولیدات را نیز افتتاح کرد.

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی نیز در آیین افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس نظرهای خود را درباره مراکز نوآوری و شکوفایی و اهداف این مراکز بیان کردند.

کد خبر 479036
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha