پیرو دستور شهردار تهران، برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، ده‌ها دستگاه تجهیزات و امکانات خدمت‌رسانی به این استان اعزام شد.

هلال احمر سيل سيستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران درباره اعزام ماشین‌آلات و دستگاه‌های کمک‌امدادی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام ماشین‌آلات به این استان معاونت خدمات شهری در دو بخش سازمان آتش‌نشانی و سازمان مدیریت پسماند اقدام به ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات‌رسان به این استان کرد.

وی بیان کرد: ۳۵ نفر از پرسنل سازمان آتش‌نشانی به همراه ۱۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین و تجهیزات مورد نیاز به این استان اعزام شدند.

یزدانی ادامه داد: یک دستگاه خودروی نورافشان، ۲ دستگاه خودروی جرثقیل ۳ تن، یک دستگاه خودروی AF حریق، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات،‌ ۲ دستگاه خودروی کاپرا، ۳ دستگاه خودروی پیکاپ و ۴ دستگاه خودروی سمند مدیریتی لیست خودروهای ارسالی به این استان بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار تهران افزود: همچنین یک دستگاه پمپ واریسکوبا به همراه متعلقات، یک دستگاه پمپ آبارا به همراه متعلقات، ۵ دستگاه پمپ فوکس، ۴۰ دستگاه پمپ کف‌کش و لجن‌کش و ۴ دستگاه موتور برق هم اقلام مربوط به تخلیه آب از منازل به سیل‌زدگان بوده است.

وی یادآور شد: همچنین ۱۰دستگاه کمپرسور اتگو و اکسور به همراه یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل لاستیکی و یک دستگاه لودر از سوی سازمان مدیریت پسماند به مناطق سیل‌زده اعزام شده است و در حال حاضر در بندر کنارک مشغول امدادرسانی به هم‌وطنان هستند.

کد خبر 478983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha