سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: ۴۸۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ امسال از انبار نفت شهید «رحیم آنجفی» در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

بنزین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید جمشیدی افزود: توزیع بنزین یورو ۴ استان مرکزی تا پایان آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته که نسبت به میانگین کشوری مطابقت دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳ میلیون ۳۵۲ هزار لیتر نفت سفید نیز  تا پایان آذرماه امسال در استان مرکزی توزیع شده که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۳ درصد کاهش دارد و این مهم ناشی از افزایش انشعاب‌های گاز در نواحی روستایی استان است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بیان کرد: طرح رمزگشایی کارت سوخت افرادی که کد خود را فراموش کرده بودند با آغاز طرح سهمیه‌بندی بنزین در استان مرکزی کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

جمشیدی اضافه کرد: ۴ مرکز در اراک، ساوه، خمین و دلیجان برای فرآیند رمزگشایی کارت سوخت فعالیت دارند و شهروندان می‌توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این مکان‌ها مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت‌ سوخت خود را انجام دهند.

کد خبر 478906

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha