فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله با بیان اینکه حادثه هواپیما غم جانکاهی برای ما و خانواده‌ها است بر ضرورت تلاش برای کمک به کم کردن آلام این اتفاق برای خانواده‌ها و مردم تاکید کرد و گفت: در این ماجرا هم انشاالله به مرور مسائل روشن‌تر خواهد شد.

اعتراضات بنزینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله در پاسخ به این سوال که آمار دقیقی از تعداد کشته‌شدگان حوادث آبان‌ماه از سوی هیچ‌یک از مسئولان منتشر نشد و این موضوع همچنان در محافل مختلف مطرح است، فکر می‌کنید چرا این آمار برای روشنگری منتشر نمی‌شود؟ گفت: یک بخشی از دلیلش این است که هنوز تفکیک لازم بین کشته شدگان صورت نگرفته است. برخی از کسانی که جانشان را از دست دادند جزء شهدا محسوب می‌شوند و عده‌ای نیز اراذل و اوباش بوده‌اند و کشته شدند. این تفکیک در حال انجام است. 

کد خبر 478550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد زارع IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    8 0
    تجمعاتی که بدلیل گران شدن بنزین صورت گرفت و منجر به کشته شدن تعدادی شد باید از تمام زوایا مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود هر کس با چه هدفی در راهپیمایی شرکت کرده است و گفته سردار یزدی کاملا درست و کارشناسی شده و عدالت محور است چون باید بین اغتشاشگران و کسانی که مدافع حق و حقوق قانونی خود هستند و کسانی که برای امنیت زحمت میکشند فرق است.