فرمانده انتظامی ماهشهر در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی گفت: تیراندازی سارقان به دو دستگاه خودروی ال۹۰ باری و سرقت یک دستگاه خودرو ال ۹۰ باری در شهرستان ماهشهر واقعیت ندارد.

شليك اسلحه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا پاپی اظهار کرد: در فضای مجازی و شبکه‌های مجازی بدون توجه به صحت خبر، شخصی با فیلم‌برداری از دو خودرو که در میدان لنج ماهشهر در پی درگیری بین دو طایفه مورد اصابت تیر قرار گرفته‌اند را تحت عنوان تیراندازی سارقان به سمت خودروی ال ۹۰ باری و سرقت یک دستگاه خودرو منتشر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس خوزستان، وی تصریح کرد: بلافاصله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی در کمتر از هشت ساعت هویت طرفین درگیری را شناسایی و ۱۱ نفر از عاملان نزاع را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح  استفاده شده در درگیری را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی ماهشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: پلیس ماهشهر با مخلین نظم و امنیت عمومی و کسانی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد کرده و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

کد خبر 478526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha