چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

یک شرکت چینی از تولید گوشی جان‌سخت تازه‌ای به نام دوگی خبر داده است که در صورت ضربات شدید و رها شدن زیر شیر آب باز هم به خوبی کار می‌کند.

گوشی چینی با باتری غول‌پیکر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، این گوشی اندرویدی اس ۹۵ پرو نام دارد. اجزای مستحکم‌کننده این گوشی به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و به راحتی از آن جدا یا به آن اضافه می‌شوند.

گوشی یادشده را می‌توان به مدت چهار ساعت در عمق سه متری آب نگه داشت بدون آن‌که مشکل خاصی برایش ایجاد شود. همچنین اگر این گوشی را هزاران بار از ارتفاع حدوداً دو متری روی یک سطح سیمانی بیندازید، نمی‌شکند و آسیب نمی‌بیند.

این گوشی دارای باتری ۵۱۵۰ میلی‌آمپری است، اما امکان نصب یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری اضافی هم روی آن وجود دارد. با افزودن یک بلندگوی اضافی به این گوشی می‌توان از آن برای پخش صدا با قدرت بیشتر استفاده کرد.

وزن این گوشی بدون متعلقات اضافی ۲۸۵ گرم است و یک دسته تاشو بازشونده نیز در پشت آن نصب شده است تا بتوان از آن برای مشاهده فیلم و عکس استفاده کرد. از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید ۹، پردازنده هشت هسته‌ای ۱۲۸،Helio P۹۰ گیگابایت حافظه داخلی، دو سیم‌کارت و هشت گیگابایت رم اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی با دقت ۴۸ مگاپیکسل طراحی شده و دارای قدرت زوم اپتیکی ۱۰ برابر است. قیمت گوشی یادشده بدون امکانات اضافی ۳۷۰ دلار و با امکانات اضافی ۴۷۰ دلار است.

کد خبر 478523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha