پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: رادولوویچ، زمانی سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان بود که در لیگ قهرمانان آسیا در ۲ بازی رفت و برگشت سپاهان را شکست داد.

احمد جمشیدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  میزان احمد جمشیدی در خصوص انتخاب میودراگ رادولوویچ، به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه در حالی که پروسه انتخاب سرمربی جدید طولانی شد، در نهایت مربی خوبی را انتخاب کردیم. یکی از دلایل طولانی شدن این پروسه، این بود که ما قصد داشتیم یک سرمربی ایرانی انتخاب کنیم، اما نشد و بعد سراغ گزینه خارجی رفتیم.

وی افزود: رادولوویچ سرمربی با کارنامه‌ای است و سابقه هدایت تیم ملی مونته‌نگرو را هم داشته است. امروز مراسم معارفه وی با حضور همه اعضای تیم، مدیران کارخانه و باشگاه انجام می‌شود و بلافاصله هم رادولوویچ در تمرینات حاضر می‌شود.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه چقدر امیدوار به موفقیت رادولوویچ در ذوب‌آهن است، گفت: با سوابقی که او دارد و مذاکراتی که طی چند روز با مدیرعامل باشگاه انجام داده، وی یکی از بهترین گزینه‌هایی بود که می‌توانستیم برای تیم انتخاب کنیم. ما به او خیلی امیدواریم و رادولوویچ کارنامه مشخصی دارد. این مربی علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف، زمانی سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان بود که در لیگ قهرمانان آسیا همگروهی تیم سپاهان هم بود. رادولوویچ در آن زمان در ۲ بازی رفت و برگشت سپاهان را شکست داد و در روزهای اخیر هم آشنایی نسبتا خوبی با تیم پیدا کرده است.

جمشیدی در مورد اینکه نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن در این مدت با نظر چه کسانی انجام می‌شد، گفت: نقل‌وانتقالات ما کاملا با نظر کمیته فنی انجام می‌شد. ما نواقص تیم را می‌دانستیم و یک دروازه‌بان، یک مدافع و یک مهاجم نیاز داشتیم. برای همین مشخص بود که باید چه کارهایی انجام دهیم. با این حال هنوز به دنبال خرید یک مهاجم که احتمالا خارجی باشد، هستیم.

وی در ارتباط با اینکه انتقال دانیال اسماعیلی‌فر در نهایت منتفی شد و وی به هیچ تیمی نرفت، تصریح کرد: ما با اسماعیلی‌فر صحبت کردیم و در نهایت قرار شد او در ذوب‌آهن بماند. تیم‌هایی زیادی خواهان این بازیکن بودند و خودش هم تمایل داشت برود، اما به این بازیکن اعلام کردیم در نیم‌فصل دوم به او نیاز داریم و در نهایت قانع شد که بماند. در پایان فصل شاید با او همکاری بیشتری کنیم. امیدوارم درخشش‌های این بازیکن در ترکیب ذوب‌آهن ادامه داشته باشد. خیلی از بازیکنان ما از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشتند، ولی بیشتر آنها ماندند تا به تیم کمک کنند.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران ذوب‌آهن ممنونیم که در این مدت با وجود همه سختی‌ها صبوری کردند. انتخاب سرمربی آن هم در نیم‌فصل سخت و طولانی است. امیدواریم مثل گذشته هواداران از تیم حمایت کنند و از همه کسانی که در این مدت ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 478423

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha