مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: ۲۲ هتل در این استان کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پس از سال‌ها اقدام خاصی برای تکمیل و راه‌اندازی آنها انجام نشده است.

هتل نيمه كاره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی علیخانی افزود: ۶ هتل ۵ ستاره، ۷هتل ۴ستاره و ۹ تا هتل ۳ستاره در استان قزوین بیش از ۱۰ سال است که مجوز ساخت و بهره‌برداری گرفته‌اند، اما هیچ کدام بیشتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی ندارند.

وی با بیان اینکه ساخت هتل‌ها به گردشگری و افزایش اقامت مسافران در استان قزوین منجر می‌شود؛ افزود: لازم است برای رونق گردشگری در این استان، مصوبه‌ای به تصویب برسد تا مجوز این هتل‌های نیمه کاره ابطال و زمین‌های آن به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود.

علیخانی سپس به وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی نیمه کاره اشاره کرد و گفت: از یک سال گذشته تاکنون، بیش از ۱۰ مجتمع‌ خدمات رفاهی در استان قزوین شناسایی شده‌اند که سال‌ها پیش مجوز گرفته و همچنان نیمه کاره هستند.

این مسئول بیان کرد: به مجتمع‌های نیمه کاره ۶ ماه فرصت دادیم که تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، اما متاسفانه با اینکه ۲ هفته تا پایان این ۶ ماه باقی مانده، هنوز هیچ اقدام قابل توجهی صورت نگرفته‌است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین اضافه کرد: ابطال مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی تا اواسط بهمن ماه سال جاری انجام شده و اراضی نیز به سرمایه‌گذاران جدید واگذار خواهدشد.

۹۹ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قزوین شناسایی شده است.

کد خبر 478314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha