تارنمای «دیلی بیست» سه‌شنبه گزارش داد: وزارت خارجه امریکا محدودیت ملاقات دیپلمات‌های این کشور با گروهک‌های معاند ضد ایرانی را لغو کرده است.

آمریکا - ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران،  تارنمای بلومبرگ هفته گذشته نوشته بود که مایک پمپئو وزیر خارجه امریکا به دیپلمات‌های این کشور دستور داده تا هر گونه تماس با معاندان نظام جمهوری اسلامی شامل منافقین و پنج گروهک دیگر محدود شود.

دیلی بیست گزارش داد: در یادداشتی که شنبه به دیپلمات‌های امریکایی فرستاده شده، دستور پیشین لغو و آمده است: دفاتر نمایندگی باید از فرصت ملاقات با اعضای جامعه ایرانی خارج‌نشین استفاده کرده و از آنها کسب اطلاع کنند.

گزارش دیلی بیست حاکی است: این یادداشت در ادامه می‌گوید که دیپلمات‌های امریکایی باید به مناسبت «آیین‌های فرهنگی ایرانی» میزبان اعضای جامعه خارج‌نشین باشند؛ اما در عین حال خاطرنشان می‌کند که «همه اهداف و منافع گروه‌های اپوزیسیون ایرانی با اولویت‌های سیاستگذاری امریکا همسو نیست.»

کد خبر 478301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    9 0
    بابا مردم ایران از منافقین به دلایل زیر نفرت دارند: یک در جنگ تحمیلی به ایران خیانت کردند و مزدور صدام شدند . دو ترور انقلابیون مظلوم ایران. سه. سپر قرار دادن اسلام برای برآورد نیات پلید سیاسی
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    7 0
    امریکا تا از گروه های معاند مثل منافقین و دمکرات وساطنت طلب ها و پامپیو وزیر کشورش وگروه های افراطی خط مییگیرد هیچوقت نمی تواند درمورد ایران صحیح عمل کند و با دروغ هایی که این ها ونتانیاهو بخورد ریس جمهور امریکا می دهند باعث می شود در اشتباه بیفتد وعملی انجام دهد که پشیمان کننده باشد وخطا باشد
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    5 0
    ایران نباید کوتاه بیاد وباید درسی تاریخی بهش بده.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    6 0
    گم شید منافقین ....