مسوولان پرسپولیس در پایان نیم فصل اول تمام تمرکز خود را برای خرید مهاجم گذاشتند، اما از یک ضعف دیگر غافل شدند

مهدي شيري

به گزارش همشهری آنلاین، با فسخ قرارداد حسن ماهینی حالا سرخپوشان در دفاع راست تنها یک گزینه خواهند داشت که مهدی شیری است. مسوولان پرسپولیس در پایان نیم فصل اول تمام تمرکز خود را برای خرید مهاجم گذاشتند و در نهایت در فاصله چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات با اوساگونا به توافق رسیدند و شنیده می شود که به زودی با استوکس هم قرارداد خواهند بست.

این در حالی است که سرخپوشان این فصل تقریبا در هر پست دو بازیکن آماده در اختیار دارند و تنها در پست دفاع راست با مشکل روبرو بودند. پرسپولیس در دفاع راست در ابتدای نیم فصل اول حسین ماهینی و مهدی شیری را در اختیار داشتند که مهدی شیری در نیم فصل اول چندان نتوانست انتظارات را برآورده کند، کاپیتان دوم سرخپوشان هم بعد از مصدومیت طولانی مدت خود ازروزهای اوج فاصله گرفت و رفتنی شد.

مدیران باشگاه البته مذاکرات جدی با اسماعیلی فر داشتند که در نهایت باشگاه ذوب آهن با این انتقال مخالفت کرد و حالا با فسخ ماهینی سرخپوشان در این پست تنها مهدی شیری را در اختیار خواهد داشت. البته سیامک نعمتی هم در این پست توانایی بازی کردن دارد هرچند تمایل قلبی برای حضور در این منطقه ندارد.

کد خبر 478256

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha