سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

سخنگوی استانداری هرمزگان از وارد مدار شدن برق ۲۰ روستای سیل‌زده شهرستان جاسک خبر داد.

برق هرمزگان سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه رکن‌الدینی افزود: با بارندگی‌های اخیر و مسدود شدن راه دسترسی به روستاهای شهرستان جاسک، برق و ارتباط این مناطق قطع‌ شده که امروز  ۲۴ دی با تلاش اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان علاوه بر بازگشایی برخی از این مسیرها برق ۲۰ روستای این منطقه وارد مدار شد.

وی گفت: همچنین با وارد مدار شدن برق روستاهای منطقه ارتباط مخابراتی آنها نیز برق قرار شد، عملیات امداد و خدمات‌رسانی به منطقه همچنان ادامه دارد و سعی بر این است که تا پایان امروز محور جاسک-کنارک بازگشایی شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان اضافه کرد: برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در شرق استان براثر بارندگی از تمامی ظرفیت‌ها و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی استفاده‌شده است.

رکن‌الدینی گفت: جاده دسترسی اولین پل تخریبی بعد از پل گابریک به اتمام رسیده و عملیات اجرایی راه دسترسی دومین پل تخریبی بعد از پل گابریک آغازشده است، شب گذشته (۲۳ دی‌ماه) جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در جاسک با حضور مدیران کل استان به‌منظور تسریع در عملیات خدمات‌رسانی پنج کمیته تشکیل شد.

وی گفت: این کمیته‌ها تحت عنوان کمیته راه و ارتباطات و امنیت به ریاست فرماندار، کمیته برق و آب به ریاست معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، کمیته بهداشت و امداد و نجات به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، کمیته مسئولیت اجتماعی، تجهیز منابع و تأمین امکانات به ریاست سعدینی مشاور استاندار و کمیته تعیین خسارات با مسئولیت سازمان مدیریت تشکیل شدند که تا پایان امشب باید آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده در منطقه را گزارش دهند. ۵ روستای شهرستان جاسک تخلیه شد

کد خبر 478151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha