مدیرعامل مترو تهران از گشایش ورودی شمال غربی ایستگاه میدان شهدا ظرف چند روز آینده خبر داد.

ایستگاه مترو شهدا

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا:« علی امام» با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما گفت:‌ «ایستگاه میدان شهدا یک ایستگاه تقاطعی در خطوط ۴ و ۶ است که پیش از این فقط یکی از ورودی هایش به روی مردم باز بوده و با گشایش ورودی شمال غربی میدان شهدا، دسترسی شهروندان به میدان شهدا، خیابان ناصری، بخش شمال میدان و همچنین خیابان ۱۷ شهریور تسهیل می شود. »

او تسهیل در عبور و مرور تردد شهروندان از عرض میدان را یکی دیگر از مزایای راه اندازی ورودی شمال غربی ایستگاه شهدا برشمرد و اظهار داشت:« میدان شهدا یکی از شلوغ ترین میادین سطح شهر بوده که دارای سه ورودی از جمله ورودی جنوب شرقی، شمال غربی و جنوب غربی است و تا به حال تنها ورودی بخش شمال شرقی بروی مردم باز بود و با بهره برداری از ورودی شمال غربی دسترسی مردم به ایستگاه مترو بهتر خواهد شد. »

مدیرعامل مترو گفت:«‌ توسعه خطوط مترو از اولویت های کاری مدیریت شهری تهران است و برای تسریع در اجرایی شدن این مهم به سمت تامین منابع مالی مورد نیاز با جذب سرمایه های بخش خصوصی رفته تا بخشی از فشار تحمیلی بلحاظ تامین منابع مالی برای توسعه مترو  بر پیکر شهرداری از این محل کاسته شود. »

امام یادآور شد:« اولین قدم اجرایی به سمت عملی کردن الگوی مناب تامین منابع مالی از سوی شرکت مترو در خط ۱۰به ویژه بخش غربی آن آغاز خواهد شد. »

کد خبر 478127

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha