رئیس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش همدان از تعطیلی مدارس ابتدایی این استان به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت بعدازظهر خبر داد.

تعطیلی مدارس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد سهرابی گفت: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و ۲ همدان، بهار، لالجین، کبودرآهنگ، گل‌تپه، رزن، در گزین، سردرود، فامنین و قهاوند در نوبت بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه تعطیل شد.

رئیس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش همدان اضافه کرد: شهروندان به‌ویژه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای ۳۸۸۸۸ و کانال آموزش‌وپرورش استان در پیام‌رسان سروش به آدرس hmdedunews@ دریافت کنند.

به گزارش هواشناسی همدان به دنبال فعالیت یک موج ضعیف بارشی در آسمان همدان، ریزش پراکنده برف در برخی از نقاط این استان تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

در این گزارش آمده است: براثر فعالیت این موج تا روز پنجشنبه دمای بیشتر نقاط استان بین ۳تا ۵درجه سانتی‌گراد و دمای کمینه نقاط مختلف استان نیز ۴تا ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

کد خبر 478078

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha