سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی به دنبال بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در این اطلاعیه آمده است: 

 سه شنبه ۲۴ دی در نواحی پنجگانه تبریزمدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی روستایی شیفت صبح تعطیل است.  

در بخش نظرکهریزی، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح و در منطقه اهر هم کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل است.  

در منطقه هشترود نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح و در منطقه چاراویماق، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل اعلام می‌شود.  

در منطقه ورزقان، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند و در بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد نیز ک

در منطقه بستان آباد، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل بوده و در بخش خواجه، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.  

در منطقه هریس نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت کرده و در منطقه مرند هم مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل است.  

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در منطقه مراغه تعطیل بوده و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.  

در بخش کندوان هم کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.  

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در منطقه میانه در شیفت صبح تعطیل بوده و کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در بخش تسوج در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.  

در منطقه اسکو و شهر جدید سهند نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل هستند.  

در بخش ایلخچی، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و در منطقه آذرشهر، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل است.  

در بخش خسروشاه، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.  

در منطقه کاغذکنان، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل بوده و کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در بخش صوفیان در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.  

در منطقه بناب نیز مدارس استثنایی؛ پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه در بخش مهربان، در بخش مهربان، تمامی مدارس روستایی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.  

فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در منطقه جلفا هم  در شیفت صبح یک ساعت با تاخیر شروع به فعالیت می‌کنتد.  

همچنین مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه در منطقه مرند
 از ساعت ۹ شروع به فعالیت می‌کنند.  

بر اساس این گزارش، امتحانات نهایی در تمامی شهرستان‌ها مشمول تعطیلی نشده و امتحانات در موعد مقرر برگزار می‌شود.  

کد خبر 478038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha