بحث معاوضه مرتضی تبریزی و هادی محمدی بین دو باشگاه استقلال و ذوب آهن همچنان مطرح است و احتمال دارد در ساعت‌های آینده این جابجایی انجام شود.

تبريزي

به گزارش همشهری آنلاین، پس از بازگشت شیخ دیاباته از تعطیلات، پایان محرومیت محمد بلبلی، آمدن ارسلان مطهری و حضور ایبینی وینگر- مهاجم دورگه نیجریه ای - استرالیایی  ودر کنار آنها منتفی شدن ترانسفر مهدی قائدی به لیگ انگلیس، ترافیک خط حمله استقلال سنگین شده است. با وجود این بازیکنان بعید است فرصت بازی به سایرین از جمله علی دشتی،مرتضی تبریزی و سجاد آقایی برسد.

با توجه به این موضوع دیروز تبریزی و آقایی هردو برای جدایی درخواست رضایتنامه کردند که امروز مهاجم جوان و 20 ساله به صورت قرضی راهی اصفهان شد تا برای ذوب آهن بازی کند. تبریزی هم که پیشنهاد جدی از تیم سابق اش دارد، برای گرفتن رضایت نامه اقدام کرد اما باشگاه استقلال اعلام کرد در صورتی حاضر به جدایی او می شود که بحث جابجایی مطرح باشد یا مبلغی را به عنوان پول رضایت نامه پرداخت کند.

با توجه به اینکه ذوب آهن مشتری اصلی تبریزی است، بحث معاوضه او با هادی محمدی مدافع مورد نظر استقلال همچنان وجود دارد.

حضور قرضی سجاد آقایی هم نشان می دهد که احتمال  معاوضه تبریزی و محمدی در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات را افزایش می‌دهد. به این ترتیب که در ازای حضور قطعی تبریزی و قرضی آقایی مدافع مورد نظر فرهاد مجیدی راهی استقلال شود. فرهاد مجیدی نیز با این جابه جایی موافقت کرده است.

کد خبر 477962

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha