سرای محله «هفت چنار» برای همه افراد 7 تا 99 ساله بازمانده از تحصیل، که علاقه مند به فراگیری خواندن و نوشتن هستند، دوره آموزش «نهضت سوادآموزی» برگزار می کند.

سرای محله هفت چنار

همشهری آنلاین / بهاره خسروی : این دوره ­های آموزشی با هدف افزایش میزان توانمندی شهروندان محله هفت­ چنار با فراهم کردن امکان تحصیل آسان و بدون هیچ قید و شرطی اجرا می­ شود. مدیر محله هفت­ چنار با بیان این مطلب گفت: «این دوره­ های آموزشی در مقطع اول و دوم ابتدایی و برای افرادی است که بنا به دلایلی از تحصیل بازمانده­ اند. آموزش ­ها بر مبنای کتاب 1و 2 سواد آموزی است. شرکت کنندگان در این دور­ه­ ها کتاب­ های درسی فارسی، ریاضی و قرآن را آموزش می بینند.»

به گفته «ابوالفضل امین ­زاده» این دوره­ های آموزشی، سه­ شنبه ­ها و چهارشنبه­­ ها از ساعت 8 تا 11 برای علاقه­ مندان به یادگیری خواندن و نوشتن برگزار می­ شود. امکان ادامه تحصیل در مقاطع عالی از مزایای حضور در دوره ­های آموزش نهضت سواد­آموزی سرای محله هفت­ چنار  است.

شهروندان برای نام نویسی به نشانی خیابان شهید عابدین نوری، بعد از تره­ بار هفت چنار، کوچه میر اولیایی، بن ­بست توحید، سرای محله هفت چنار مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 55778892 تماس بگیرند.

کد خبر 477961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha