نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: پهبادهای آمریکا بدن مطهر حاج قاسم را اربا اربا کردند. نمی‌گذاریم پهبادهای آمریکاپرستان آبروی مطهر حاجی‌زاده و سپاه را هدف بگیرند.

كريمي قدوسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، کریمی قدوسی امروز در نطق میان دستور خود گفت: کتاب درس‌های انقلاب اسلامی از کتاب عبرت‌های بسیار، قطورتر است. ببینیم پس از ۴۱ سال از وقوع انقلاب اسلامی سردار سلیمانی در کجا با چه حال با چه نیت با چه ایمانی و به دست چه دشمنی به شهادت می‌رسد و در سطح جهان می‌شود نماد مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم. دیدیم از همان استان کرمان با سابقه بیشتر کسی را که در استخر فرح قبض روح شد و می‌شود نماد عبرت تاریخ انقلاب اسلامی.

نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت:‌ هر چند در سرنگونی و سقوط هواپیمای حامل عزیزان و فرزندان این کشور کام ملت تلخ و ناگوار شد و فرماندهان سپاه همچون میدان نبرد و جهاد با دشمن در این میدان شجاعانه و صادقانه برای جلوگیری از فتنه‌ای بزرگ و حفظ وحدت و امنیت ملی عمل نمودند و متواضعانه از ملت و خانواده‌های جان سپردگان عذرخواهی نمودند اما برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضروری است تا بار دیگر به جریان نفوذ و خیانت کشور توجه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یک شهروند عزیز این گونه نوشته در این حادثه که چقدر حاجی‌زاده شبیه حاج قاسم شده است، محال است اجازه دهیم جنایت پیشگانی که حاج قاسم را ترور سخت کردند حاجی‌زاده را ترور شخصیت کنند. پهبادهای آمریکا بدن مطهر حاج قاسم را اربا اربا کردند نمی‌گذاریم پهبادهای آمریکاپرستان آبروی مطهر حاجی‌زاده و سپاه را هدف بگیرند.

کریمی قدوسی گفت: سفیر دولت خبیث انگلیس در ایران در تاریخ ۱۷ شهریورماه در جمع سفرای کشورهای اروپایی که در مکانی در شمال تهران با محوریت سفارت انگلیس به صورت مستمر برگزار می‌شود گفته است در حال حاضر نه مسائل هسته‌ای، نه فردو، نه نطنز و نه کاهش تعهدات ایران در برجام برای ما مهم نیست بلکه مهم این است که انقلابیون رادیکال بار دیگر به قدرت برگردند و این مهمترین دغدغه ماست. یکی از سیئات دولت یازدهم و دوازدهم این بود که به خاطر علاقه خاص رئیس‌جمهور سطح روابط با دولت خبیث انگلیس که به علت حضورش در فتنه‌ها و دشمنی‌ها و تحریم‌ها به صفر رسیده بود، ارتقاء پیدا کرد.

کد خبر 477888

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هم IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    7 4
    آقای قدوسی شماتاقیامت زنده نیستی که کاری بکن بعداز مرگت همین توهین هارا بهت نکنند کمی بفکر آن طرفت باش
  • آقا مهدی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 1
    بنده که در متن ارسالی شما توهینی ندیدم شاید سخن دیگری گفته اند که اینجا نقل نکردید ، منصفانه تر تیتر بزنید .
  • ناشناس IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    2 2
    غير ايراني