مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر ضرورت ایجاد مرکز نوآوری، سازمان‌دهی و توسعه کسب‌وکارهای نوین متناسب با زیست‌بوم استان به‌منظور حفظ و ایجاد اشتغال تأکید کرد.

مد و لباس

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، ‌هادی ابراهیمی در نشست با اعضای هیات‌مدیره انجمن طراحان مد و لباس استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های استان و وجود نیروهای توانمند و فعال در این زمینه افزود: رسته پوشاک یکی از رسته‌های مزیت دار در استان است که نیازمند تکمیل زنجیره آن هستیم.

وی اضافه کرد: انجمن طراحان مد و لباس در استان با توانایی که دارند می‌توانند زنجیره این رسته را با توجه به ظرفیت بالای اشتغال در آن تکمیل کنند و این اداره کل نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: با تکمیل زنجیره تولید پوشاک متناسب با زیست‌بوم استان و همچنین آموزش به نیروی کار، این رسته بومی استان خواهد شد.

مؤسس و مدیر عامل انجمن طراحان مد و لباس استان گفت: با توجه به این‌که دغدغه ما نیز ایجاد اشتغال است، با حمایت از رسته پوشاک می‌توان برای افراد زیادی به‌ویژه بانوان شغل ایجاد کرد.

آزاده آریانا افزود: بوروکراسی‌های اداری سبب محدود شدن فعالیت ما در این زمینه شده و اگر بخشی از این موانع رفع شود، تولیدات باکیفیت و قابل‌رقابت در بازارهای جهانی ارائه خواهیم کرد.

وی خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینهٔ حمایت از توسعه رسته پوشاک در استان شد.

کد خبر 477806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha